מכירה פומבית ב"אדמה": ריהוט יוקרתי, מחשבי iMac ומקרר יין

המפרק הזמני לנכסי "אדמה", עו"ד חגי אולמן, מעמיד למכירה את כלל הציוד במשרדי החברה של אורן קובי ■ ביום חמישי יקיים המפרק סיור למתעניינים

עורך דין חגי אולמן / צילום: איל יצהר
עורך דין חגי אולמן / צילום: איל יצהר

המכירה הפומבית יוצאת לדרך: המפרק הזמני לנכסי חברת "אדמה", עו"ד חגי אולמן, מעמיד למכירה את כלל הציוד המצוי במשרדי החברה, בקומה החמישית של מגדל המוזיאון בתל-אביב.

בין הפריטים הרבים המוצעים במסגרת המכירה ניתן למצוא ריהוט יוקרתי כגון שולחנות של הביטאט, כורסאות של קסטיאל, מחשבי iMac ועוד מגוון פרטי ריהוט ומוצרי חשמל יוקרתיים מתוצרת חוץ, כגון מקרר ל-215 בקבוקי יין של חברת Eurocave הצרפתית.

לפי המודעות, על המתעניינים בציוד או בחלקו להגיש את הצעותיהם עד ל-27 ביוני בשעה 17:00, בצירוף ערבות או צ'ק בנקאי בגובה של 10% מהסכום המוצע. לטובת המתלבטים, המפרק הזמני יערוך סיור במשרדי החברה ביום חמישי הקרוב.

עו"ד אולמן מדגיש במודעה כי על המכירה לא יחולו דיני המכרזים, ולכן הוא אינו מתחייב לקבל את ההצעה הגבוהה ביותר. עוד הוא מציין כי הוא שומר על זכותו לנהל משא-ומתן והתמחרות בין המציעים, או לערוך שינוי בתנאי ההצעה והמועד האחרון להגשת הצעות. לפי המפרק הזמני, המטרה היא להשיא את ערך הציוד לצורך הגדלת קופת החברה, לטובת חלוקת הכספים לנושיה.

ב-29 במאי 2016 הגיש עו"ד אולמן לבית המשפט את דוח החקירה בנוגע לחברת "אדמה". הדוח העלה כי בעלי החברה, אורן קובי, ביצע מעילת ענק לכאורה בעשרות מיליונים מכספי חשבונות הנאמנות של לקוחות "אדמה", רוכשי קרקעות חקלאיות שסברו כי הם רוכשים "זכות לדירה".

לפי אולמן, מדובר במעילה שמימנה לכאורה מסע קניות ענק שערך קובי, אשר שכלל רכישת דירות פאר, רכבי פאר (לו ולאמו), שעונים, עטים ועוד - בסך כולל של 35 מיליון שקל ויותר.