"האוסקר של הרשתות החברתיות" עושה עלייה: יוצרי תוכן יזכו בפרסים

באירוע, שיזם ארגון Vibe Israel עם Shorty Awards, יוענקו פרסים לתכנים שיצרו רעש תקשורתי בארץ ובחו"ל ותרמו לחיזוק המותג ישראל

אינטרנט / צילום: shutterstock
אינטרנט / צילום: shutterstock

ארגון Vibe Israel יקיים בחודש הבא טקס הענקת פרסים ליוצרי תוכן מקומיים מובילים. הטקס ייערך במסגרת אירוע Shorty Stories - תחרות שנתית של Shortly Awards ("האוסקר של הרשתות החברתיות") שיובאה מניו-יורק, ושבה מוענקים פרסים לאנשים וארגונים המייצרים תוכן קצר ויוצא דופן ברשת.

Vibe Israel הוא ארגון ללא מטרות רווח שמוביל יוזמות לשיפור תדמיתה של ישראל בעולם, באמצעות פילנתרופים. מטרת הארגון היא לשנות את השיח סביב ישראל, משיח מדיני פוליטי לשיח על חדשנות ויזמות. זאת, תוך כדי מענה לאינטרס השיווקי של התורמים.

לאירוע בחודש יולי יוזמנו 4 יוצרי תוכן מובילים מהעולם, בהם תומס סנדרס, כוכב רשת שלו למעלה מ-10 מיליון עוקבים. הוא יספר את סיפורו האישי וכיצד הצליח לבנות קריירה באמצעות פעילותו ברשת.

הפרסים באירוע יחולקו ליוצרים של תוכן מעניין המהווה פוטנציאל לפתיחת ערוצי תקשורת של ישראל מול העולם ומייצר נראות לעשייה ישראלית מקורית.

הפרסים יחולקו ב-3 קטגוריות עיקריות: יוצר התוכן שיצר את הרעש התקשורתי הגבוה בארץ; יוצר התוכן שיצר את הרעש התקשורתי הגבוה בחו"ל; ויוצר התוכן שהביא לחיזוק המותג ישראל בעולם.

הזוכים יקבלו טיסה, שהייה וכניסה לאירוע הפרסים הבינלאומי בניו-יורק.

ועדת הפרס כוללת פרט לנציגי התחרות הבינלאומית גם דמויות מוכרות מתחום הדיגיטל בארץ, בהן ינון לנדנברג, שמכהן גם כיו"ר הוועדה, ערן גפן, דרור גלוברמן, יניב ויצמן ונטע רייך.

ג'ואנה לנדאו, מנכ"לית Vibe Israel, מסרה כי "ב-5 השנים האחרונות Vibe Israel התבססה כארגון המכיר בחשיבות המדיות החברתיות לקידום יתרונותיה היחסיים של ישראל בעולם. כעת אנו עולים מדרגה וחוברים למפיקי Shorty Awards, שדרכם נכיר למיליוני אנשים מסביב לעולם את ישראל העשירה בחוויות יוצאות דופן ויוצרי תוכן פורצי דרך.

"מדובר באירוע בעל חשיפה עצומה לדור הצעיר, הפעיל והמחובר, דור שישראל חייבת להתחבר אליו וליצור עמו מערכת יחסים חיובית. אנו חושפים בפני מובילי דעת הקהל ברשת שיגיעו לכאן בחסותנו את ישראל האטרקטיבית והרלוונטית, ובמקביל אנו מייסדים כאן טקס פרסים משלנו שבכוונתנו להפוך למסורת שנתית".