אשטרום תבצע פרויקט בן 320 דירות בכפר יונה לגינדי החזקות

החברות חתמו על הסכם ביצוע בהיקף של 200 מיליון שקל, במסגרתו תקים אשטרום 9 בניינים בני 8-9 קומות ו-320 דירות בפרויקט כרמי השרון

 אשטרום גינדי / הדמייה: הדמיית גינדי כרמי שרון
אשטרום גינדי / הדמייה: הדמיית גינדי כרמי שרון

קבוצת אשטרום חתמה עם חברת גינדי החזקות על הסכם להקמת 320 דירות בפרויקט "כרמי השרון" בכפר יונה תמורת 200 מיליון שקל. במסגרת הפרויקט, תקים אשטרום 9 בניינים בני 8-9 קומות הכוללים 320 דירות בנות 4 ו- 5 חדרים, ודירות מיוחדות הצופות לפארק בן 23 דונם. את הקרקע רכשה גינדי החזקות לאחר שבסוף 2014 גברה על חמש חברות אחרות וזכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל. המכרז כלל קרקע המיועדת להקמת 284 דירות עליה שילמה גינדי 101 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח, ובמהלך השנה האחרונה הגישה גינדי בקשה לתוספת דירות במסגרת תקנת שבס שאושרה על ידי וועדות התכנון.

מדובר בפרויקט נוסף של שתי הקבוצות, לאחר שחברת אשטרום נבחרה לבצע עבור גינדי את פרויקט "כרמי גת בקרית גת הכולל 860 דירות , תמורת 500 מיליון שקל.

בקבוצת אשטרום מסרו כי צבר העבודות של הקבוצה מסתכם כיום ביותר מ-6 מיליארד שקל, והוא כולל, בין היתר, פרויקטים דוגמת נמל חיפה החדש, פרויקט הגדנ"ע בתל אביב הכולל 350 דירות להשכרה ארוכת טווח, פרויקט להקמת מעונות הסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון, הקמת מתחם בתי המשפט בבת- ים ועוד.

אשטרום אף פירסמה לאחרונה את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של השנה, מהם עולה כי מגזר הקבלנות והבניה של הקבוצה, במסגרתו מתבצעת גם פעילות הבניה למגורים, היה המגזר שהוביל את עיקר הגידול בהכנסות ברבעון הראשון של 2016. בדיווח צוין כי הכנסות המגזר ברבעון הראשון של השנה עלו בכ-26% מ-410 מיליון שקל ל-517 מיליון שקל, וכי הרווח הגולמי של המגזר הסתכם בכ-42.5 מיליון שקל.

אשטרום נמצאת בבעלות חמש משפחות (נוסבאום, גירון, משורר, רובין וליפשיץ), המחזיקות יחד בכ-59% ממניות הקבוצה. יו"ר הקבוצה הוא רמי נוסבאום, ומנכ"ל החברה הוא גיל גירון.

חברת הנדל"ן הפרטית גינדי החזקות שבבעלות האחים ליטל גינדי-מטלון, אבי גינדי, רועי גינדי, גיא גינדי ומנחם גינדי, יזמה בשנים האחרונות הקמת 7550 יחידות דיור במגוון פרויקטים באזור המרכז, לרבות בשכונות מגורים גדולות ובמגדלי יוקרה. בין היתק הקימה גינדי החזקות את פרויקט שרונה בתל אביב הכולל שלושה מגדלי מגורים בני 324 דירות שנמכרו ואוכלסו, וכן את שוק האוכל שרונה מרקט הנמצא בבעלותה.