לפיד: העולם צריך להתעורר - ולגנות את האלימות האיסלמית

יו"ר מפלגת יש עתיד על הפיגוע בטורקיה: "12 מיליון מוסלמים נהרגו בידי מוסלמים אחרים מאז 1948. מספר ההרוגים בסכסוך הישראלי-ערבי עומד על כ-0.3% מזה"

בנימין נתניהו יאיר לפיד / צילום: איל יצהר
בנימין נתניהו יאיר לפיד / צילום: איל יצהר

ח"כ יאיר לפיד, יו"ר מפלגת יש עתיד, התייחס היום (ד') בעמוד הפייסבוק שלו לפיגוע הטרור הקשה בטורקיה. "אני שולח מכאן תנחומים למשפחות ההרוגים בטורקיה ומגנה בכעס ותיעוב ביטויים כמו 'מגיע להם' אל מול מותם של חפים מפשע", כתב לפיד.

"יחד עם זאת", הוא הוסיף, "הגיע הזמן שהעולם יתעורר. 12 מיליון מוסלמים נהרגו בידי מוסלמים אחרים מאז 1948. מספר ההרוגים בסכסוך הישראלי-ערבי עומד על כ-0.3% מזה. גם המספר הזה גבוה מדי, אבל רוב ההרוגים היו חלק מצבאות שניסו לפלוש לשטחנו או טרוריסטים שניסו לפגוע באזרחים ישראלים חפים מפשע. ועדיין, העולם, האו"ם, הארגונים הבינלאומיים, ממשיכים לגנות את ישראל ללא הרף, ונזהרים כמו מאש מכל גינוי של האלימות האיסלמית. נזהרים כמו מאש, עד שהאש פוגעת בהם".

פיגוע בשדה התעופה של איסטנבול, טרור, דאע``ש / צילום:רויטרס
 פיגוע בשדה התעופה של איסטנבול, טרור, דאע``ש / צילום:רויטרס

36 בני אדם נהרגו ועוד 147 נפצעו בפיגוע התאבדות שאירע אמש (ג') בכניסה לנמל התעופה אטאטורק שבאיסטנבול, העיר הגדולה ביותר בטורקיה. לדברי ראש הממשלה בינאלי יילדרים, 3 מחבלים מתאבדים פתחו באש בכניסה לשדה התעופה הגדול במדינה, ולאחר מכן פוצצו את עצמם. הוא הוסיף כי ישנם אזרחים זרים בין ההרוגים, וכי מספר קטן של פצועים מאושפז במצב קשה.