אחרי עשור: הפקת ביוטי סיטי עוברת מפרומרקט לסופר פוש

תקציב הפרויקט יצא למכרז לאחר שבסופר-פארם התחלף מנכ"ל ■ פרומרקט הייתה שותפה לגיבוש הקונספט מתחילת דרכו, ומאז הופקדה על הביצוע וההפקה אוטומטית מדי שנה

דפנה בסטר. מהלך אסטרטגי / צילום: רובי קסטרו
דפנה בסטר. מהלך אסטרטגי / צילום: רובי קסטרו

ביוטי סיטי - אירוע הדגל השנתי של קבוצת סופר-פארם - ישים השנה דגש על נושא ההעצמה נשית, וברוח זאת יכולה לחייך לפחות אישה אחת חיוך גדול: דפנה בסטר, נשיאת חברת הקד"מ והאירועים סופר פוש. השנה היא הצליחה - לאחר כעשור שבו טופל הפרויקט בקבוצת פרומרקט של יוני סער - להעביר את התקציב לטיפול החברה שלה.

ביוטי סיטי הוא מהלך אסטרטגי משמעותי של קבוצת סופר-פארם, שמוצגים בו כל שנה הטרנדים החמים בתחומי האופנה והסטייל. פרומרקט הייתה שותפה לגיבוש הקונספט מתחילת דרכו, ומאז הופקדה על הביצוע וההפקה אוטומטית מדי שנה.

לפני חודשים אחדים התחלף מנכ"ל בקבוצת סופר-פארם, ואת מקומו של ליאור רייטבלט, שניהל את הקבוצה במשך 20 שנה, תפס ניצן לביא. באופן טבעי החילופים הביאו גם בחינה מחודשת של אנשים וספקים, תקציב הפרויקט יצא למכרז, ומי שזכה בו הייתה סופר פוש, שתפיק את האירוע. על הניהול האמנתי הופקד מוטי רייף.

אירוע ביוטי סיטי יכלול השנה, פרט לתצוגות אופנה מרשימות, גם הרצאות ופאנלים בהשתתפות נשים ישראליות מובילות ומעוררות השראה. הרעיון הוא לייצר באמצעות נשים אלה שיחה על יופי, אופנה, בריאות, העצמה נשית, קריירה ומשפחה.

בסטר ייסדה את סופר פוש ומשמשת כיום כנשיאת החברה, אך היא בשליטת קבוצת הפרסום הבינלאומית פובליסיס זה כמה שנים. את הניהול בפועל של החברה עושה משה בקסי. לקבוצת פובליסיס יש רגל נוספת במערך התקשורת השיווקית של סופר-פארם באמצעות באומן-בר-ריבנאי, המשמש כמשרד הפרסום שלה.

סער, בעלי פרומרקט, אישר את הידיעה ואמר בתגובה: "אני מודה לסופר-פארם שנתנו לנו להמציא ולהוביל את הקונספט במשך 8 שנים ולהפוך אותו להצלחה ענקית של אירוע וקמפיין, ומאחל להם בהצלחה".