בלי בושה: כך נראית חופשת קיץ של הילדים העשירים בעולם

יאכטות מפוארות, שמפניה ללא הגבלה, מטוסים פרטיים, מכוניות ספורט וקניית שעונים ובגדים בעשרות אלפי דולרים ■ כך נראה הקיץ של ילדיהם של האנשים העשירים ביותר בעולם ■ צפו בוידאו

הילדים העשירים של אינסטגרם, עושר, מיליארדרים, ויראלי / צילום: וידאו
הילדים העשירים של אינסטגרם, עושר, מיליארדרים, ויראלי / צילום: וידאו

פרופיל האינסטגרם הפופולרי "הילדים העשירים" מוכר כאחת הפינות המרגיזות ברשת והוא מציג לראווה בימים כתיקונם את חייהם הראוותניים של בני נוער שנולדו עם כפית זהב בפה .

בימים האחרונים זכו מאות אלפי גולשים להצצה לחופשות הקיץ של בני המיליונרים והמיליארדרים שמעבירים את חודשי הקיץ החמים כשהם מבזבזים כסף ללא היכר.

לדוגמה, באחד הצילומים תוכלו לראות את קייל פרסונס בן ה-21 שופך לים ביחד עם חברה את תוכנו של בקבוק דום פריניון יוקרתי. ניקי קאופמן נהנה גם הוא משמפניה טובה, במיוחד כשדוגמנית צמודה מנסה למזוג אותה הישר לתוך הפה שלו. לילה דומונט מדגמנת בגד-ים חושפני במיוחד על היאכטה הפרטית שלה, ששוויה כמיליון דולרים, ועוגנת בימים אלו על אי פרטי בסמוך לחופי מיאמי שבפלורידה .

חלקי מילדי העשירים לא מנסים לעצבן בכוונה ומסתפקים רק ברכישות שיראו לאנשים רגילים מופרכות לחלוטין. בצילומים תוכלו לראות אותם מתחדשים במכוניות פאר נוצצות של מותגי יוקרה כמו רולס רויס, עונדים שעונים נדירים ששווים עומד על מאות אלפי דולרים, וכמובן מבלים זמן רב במטוס הפרטי במסע המפרך בין יעדי החופשה והקניות.