לקוחות ישראכרט קנו ב-2015 בעלי אקספרס ב-200 מיליון שקל

נתון זה משקף עלייה של 60% לעומת 2014 ■ ישראכרט חתמה על שת"פ מול עלי אקספרס למתן הנחות מוגבלות בזמן ללקוחותיה

כרטיס אשראי / צלם: thinkstock
כרטיס אשראי / צלם: thinkstock

במהלך 2015 ביצעו לקוחות ישראכרט 1.3 מיליון עסקאות באתר הקניות הסיני עלי אקספרס בהיקף של כ-200 מיליון שקל, כשממוצע כל עסקה עומד על כ-90 שקל (22 דולר בממוצע). 

מספר הקניות משקף גידול של 60% ביחס ל-2014 - ונזכיר כי מדובר בחברת כרטיסי אשראי אחת (המחזיקה בכ-50% מהשוק), כך שאפשר להעריך כי היקף הקניות באתר הסיני לבדו בכלל השוק הגיע לכ-400 מיליון שקל בשנת 2015.

יצוין כי תשלום באמצעות פייפאל פחות נפוץ באתר עלי אקספרס, שעיקר הקניות בו מתבצעות בחיוב כרטיס האשראי.

על בסיס הפופולריות העצומה של עלי אקספרס חתם ישראכרט על שיתוף-פעולה, לפיו בין התאריכים 14 ל-17 ביולי מחזיקי כרטיס אשראי בינלאומי של ישראכרט ייהנו מהנחה של 5 דולר בקנייה מעל 15 דולר (סכום קנייה מקורי, לא כולל עמלות).

באותיות הקטנות יש לציין כי ההטבה מוגבלת ל-20 אלף המימושים הראשונים שיורידו את ההטבה בפעם הראשונה, כאשר ההטבה מותנית בהורדת קוד הטבה באתר ישראכרט או באפליקציה. ניתן לקבל הטבה אחת לכרטיס, כאשר ההנחה תוענק כזיכוי בכרטיס בו בוצעה הרכישה תוך 21 ימי עסקים ממועד סיום המבצע.