חברת איביי חתמה על הסכם לרכישת SalesPredict הישראלית

עם סגירת העסקה, יצטרפו עובדי SalesPredict לחטיבת הנתונים המובנים של איביי ויעבדו במרכז הפיתוח שלה בנתניה ■ התנאים הכספיים של העסקה לא נמסרו

ד"ר קירה רדינסקי / צילום: איל יצהר
ד"ר קירה רדינסקי / צילום: איל יצהר

חברת איביי הודיעה הערב (ב') כי היא רוכשת את SalesPredict הישראלית השייכת לקירה רדינסקי ולירון זכאי-אור. התנאים הכספיים של העסקה לא נמסרו, אך נמסר כי עם סגירת העסקה, יצטרפו עובדי SalesPredict לחטיבת הנתונים המובנים של איביי ויעבדו במרכז הפיתוח שלה בנתניה. 

SalesPredict הוקמה בשנת 2012 על ידי ירון זכאי-אור וקירה רדינסקי. החברה מזהה התנהגות צרכנית על בסיס תבניות ודפוסי סיבתיות קודמים, בהתבסס על אלגוריתם של בינה מלאכותית. 

עמית מניפז, סגן נשיא ומנהל כללי של חטיבת הנתונים המובנים באיביי, התייחס לעסקה ואמר: "המומחיות המעמיקה של SalesPredict באנליטיקה חיזויית ולמידת מכונה תתרום לפעילות חטיבת הנתונים המובנים באיביי. עבור הקונים שלנו, היא תסייע להבין טוב יותר את מאפייני בידול המחירים של מוצרינו ועבור המוכרים שלנו, היא תסייע לנו ליצור את המודלים החיזויים המסוגלים להגדיר את הסבירות של מכירת מוצר נתון במחיר נתון על פני זמן".

ירון זכאי-אור, מייסד-שותף ומנכ"ל SalesPredict, אמר: "עם יותר מ-900 מיליון פריטים הרשומים ב-eBay, יש לנו הזדמנות עצומה להשתמש בניסיוננו בלמידת מכונה ואנליטיקה חיזויית ולסייע לאיביי לזהות מאפיינים של מוצרים חשובים העשויים להשפיע על מחיר המוצר".