צפו: דגם פרימיום חדש ומרשים של לקסוס נחת בישראל

לקסוס מנחיתה בישראל את הדור החדש של ה-RC קופה, שיתחרה ראש בראש מול סדרה 4 של BMW, ה-C קופה של מרצדס וה-A5 של אאודי ■ והמחיר? החל מ-325 אלף שקל

לקסוס ישראל הציגה את מכונית הקופה המאוד נישתית שלה, את ה-RC אשר מבוססת על ה-AS המשפחתית, ומכוונת לנגוס מעט בנתח השמור ליצרניות הפרימיום הגרמניות, הלוא הן ב.מ.וו, מרצדס ואאודי.

כיאה לשחקנית חדשה במגרש זה, מציגה RC עיצוב מוחצן ושרירי, בקטגורייה בה הנראות לא פחות חשובה מהמהות. בכל הנוגע למהות, לקופה של לקסוס יש מנוע מוגדש בנפח שני ליטרים המספק 245 כוחות סוס, שעוברים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית, כמקובל בקטגוריה, אל הגלגלים האחוריים.

שעון העצר יראה 7.5 שניות של האצה ממצב עמידה ל-100 קמ"ש, אבל אל תשכחו שאם זה מה שמעניין אתכם, לקסוס מציעה בארץ גם את ה-RCF, הגרסה הספורטיבית של המכונית שעושה זאת הרבה יותר מהר.

לאלו שלא רק המהירות מדברת אליהם, נספר כי RC מציעה מערכת מתלים אדפטיבית, התראה על סטייה מנתיב, התראה על עצמים הנמצאים בשטחים המתים ועוד מערכות רבות אשר באות להפוך את הנסיעה לנוחה ונעימה מחד, וספורטיבית מאידך ביום פקודה. לקסוס RC תימכר בשתי רמות אבזור, במחירים אשר נעים בין 325 ל-370 אלף שקל.