צפו: הצצה לפארק שעשועים ענק וחדש של דיסני בארה"ב

אחרי שהוחלט בשנה שעברה על הקמת פארק שעשועים שיוקדש לסרטי "מלחמת הכוכבים", מתפנים כעת בדיסני לספק הצצה ראשונה אליו ■ איך הוא ייראה, ומהן האטרקציות המרכזיות?

פארק שעשועים, דיסנילנד, star wars land / צילום: וידאו
פארק שעשועים, דיסנילנד, star wars land / צילום: וידאו

האמת, כשחושבים על זה, בעצם קשה קצת להאמין: איך יכול להיות שלא קיים עדיין בעולם פארק שעשועים שמוקדש לסרטי "מלחמת הכוכבים" שמלווים אותנו כבר כמעט 40 שנה?

גם למישהו בדיסני זה כנראה מפריע, כי החברה החליטה בשנה שעברה על הקמת פארק בדיוק כזה, וכעת היא מתפנה לספק לנו הצצה ראשונה לאיך בדיוק הוא ייראה.

הפארק החדש, שייבנה כהרחבה של דיסנילנד בקליפורניה, ייקרא "Star Wars Land" ויתפרש על שטח של לא פחות מ-56.6 דונם, מה שהופך אותו לחלק הכי גדול של דיסנילנד אי-פעם.

התיאורים שמלווים את התמונות מדברים על "צוקים חדים, נמל משגשג וארכיטקטורה מוכרת של שווקים, מנחתי מטוסים ובניינים".

למרות שהפארק נמצא בסמוך לדיסנילנד, הוא יהיה נפרד ממנו כמעט לחלוטין; כל אנשי הצוות יהיו שייכים לפארק של "מלחמת הכוכבים", וגם הדמויות שיסתובבו בין המבקרים יגלמו דמויות מתוך היקום של הסרטים.

על-פי דיסני, הפארק יכלול את מטוס המילניום פלקון שעוגן באחד מאזורי המטען, ואורחים יקבלו הזדמנות להטיס את כלי התחבורה המהיר ביותר בגלקסיה. במקביל, אגב, נבנה אזור דומה נוסף שמוקדש ל"מלחמת הכוכבים" גם בפארק דיסנילנד באורלנדו, שייקרא "Star Wars Experience".

מתי כל הקסם הזה קורה? אין עוד תאריך לרשמי לפתיחת הפארק, אבל הצילומים מאתר הבנייה מראים שהעניינים מתקדמים בכיוון הנכון.