לקוחות "סטודיו עדי": הסניפים נסגרו, לא ניתן לממש כרטיסיות

סניפי רשת מכוני הקוסמטיקה נסגרו בפתאומיות, אתר הרשת ומוקדי השירות אינם פעילים, וגם ניסיונות "גלובס" להשיג תגובת את בעלת הרשת, עדי גזית, עלו בתוהו

מניקור פדיקור / צילום: צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מניקור פדיקור / צילום: צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

לקוחות רשת סטודיו עדי, המונה 10 סניפים, מתלוננות: סניפי הרשת נסגרו בפתאומיות, וכרטיסיות שרכשו מראש עבור טיפולים לא ניתנות למימוש. 

במקביל, אתר האינטרנט של הרשת אינו פעיל, והמוקדים הטלפוניים של החברה אינם פעילים. גם ניסיונות "גלובס" להשיג תגובת את בעלת הרשת, עדי גזית, עלו בתוהו. 

רשת מכוני הקוסמטיקה מוכרת בעיקר לתושבות תל-אביב, רמת-אביב, רמת-השרון ורעננה.

ר', שפנתה ל"גלובס", מספרת כי היא לקוחה ותיקה של הרשת מזה שנים. לדבריה, ביום חמישי האחרון היא הגיעה לסניף רמת-אביב (במרכז שוסטר) בכדי לקבל טיפול. המטפלת שעמה היא עובדת בקביעות צלצלה אליה ביום רביעי והפצירה בה כי תגיע למחרת היום, משום שזהו יומה האחרון בתפקיד.

"ביום חמישי בערב הגעתי, והכול היה נראה בסדר", מספרת ר'. "מיום שישי כולל אתמול (א') הסניפים היו סגורים, אתר האינטרנט נפל, וגם הטלפונים בכל הסניפים. אני עשיתי לא מזמן כרטיסייה של 1,200 שקל עבור טיפולים, שילמתי מראש, ואני חוששת שהכסף שלי אבוד. חברות שלי עשו כרטיסיות ב-600-700 שקל. זו הייתה שיטת העבודה המקובלת שם - רוכשים כרטיסייה בהתאם לסוג הטיפול, ואז במחשב מופיעה יתרת הזכות. מניקוריסטית שדיברתי אתה אמרה שהיא הגיעה לעבודה, והמקום היה סגור, ושאף אחד מהמנהלים לא עונה לה. יש שטוענות כי צ'קים שהן קיבלו כשכר - חזרו".

כאמור, את תגובת עדי גזית, בעלת הרשת, לא ניתן היה להשיג (מספר הסלולרי שלה מנותק), מספר הטלפון בסניפי הרשת מנותקים, וכך גם מוקד שירות הלקוחות של החברה. סניף עדי קוסמטיקה בתל-מונד - היחיד הצלחנו להשיג - אינו משתייך עוד לרשת, ושם הפעילות נמשכת כרגיל, כאשר לא ניתן לממש כרטיסיות בסניף הזה לאור התנתקותו מכלל הרשת.