הראל הודיעה: סמי בבקוב יחליף את אמיר הסל הפורש

בבקוב, המכהן ב-5 השנים האחרונות כמנכ"ל הראל פיננסים וב-9 השנים האחרונות כמנכ"ל חברת קרנות הנאמנות הראל פיא, ימונה למנהל ההשקעות הראשי בקבוצת הראל

סמי בבקוב / צילום: תמר מצפי
סמי בבקוב / צילום: תמר מצפי

סמי בבקוב יחליף את אמיר הסל כמנהל ההשקעות הראשי בקבוצת הראל - כך הודיעה היום (ג') הקבוצה שבשליטת משפחת המבורגר. ההודעה באה ימים אחדים לאחר שהסל, המשנה למנכ"ל וראש חטיבת ההשקעות הוותיק של הראל, הודיע על פרישתו כתוצאה מהשלכות חוק הגבלת שכר הבכירים בסקטור הפיננסים.

על-פי ההודעה, "סמי בבקוב, המכהן ב-5 השנים האחרונות כמנכ"ל הראל פיננסים, וב-9 השנים האחרונות כמנכ"ל חברת קרנות הנאמנות הראל פיא, וכן יו"ר הדירקטוריון של חברות תעודות הסל וניהול התיקים של הראל פיננסים, ימונה לתפקיד מנהל ההשקעות הראשי של החברה ומנהל חטיבת ההשקעות של הקבוצה החל מאוקטובר".

הסל, שכיהן כמנהל ההשקעות הראשי של הקבוצה ב-16 השנים האחרונות, הודיע על פרישה לעסקים פרטיים - הקמת קרן השקעות, שהראל צפויה להיות משקיעת העוגן בה.

עוד הודיעה הראל כי סגנו של הסל, עפר נרגסי, ימשיך לשמש כמשנה למנהל חטיבת ההשקעות. נציין כי מנהל ההשקעות הראשי בהראל פיננסים הוא אורי רבינוביץ.

על-פי הערכות גורמים בשוק הביטוח, הסל אינו האחרון שיבחר לפרוש בעקבות החוק. בבורסת השמות שעשויים לפרוש מהענף נמצאים איזי כהן, מנכ"ל כלל ביטוח; מישל סיבוני, מנכ"ל הראל; מוטי רוזן, מנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח; רביב צולר, מנכ"ל איי.די.איי ביטוח; ואייל לפידות, מנכ"ל הפניקס.