בזק היא הפרסומת הזכורה ביותר; 9 מיליון היא שוב האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת שבה מצטרפת קרין גורן לפרזנטור גידי גוב נכנסה היישר לראש הזכורות, בין השאר הודות להשקעה של 2.5 מיליון דולר

הפרסומת של בזק לבית החכם באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. הפרסומת, שבה מתארחת הקונדיטורית קרין גורן לידו של הפרזנטור הקבוע של החברה גידי גוב, רושמת שיעורי זכירה הגבוהים ב-60% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7.6%. גילאי 55 ומעלה אהבו את הפרסומת במיוחד.

הקמפיין של בזק הוא גם הקמפיין המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית עם סך ההשקעה העומד, על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, על כ-2.5 מיליון דולר - גבוה משמעותית מהמקובל בהשקעה בפרסומות באופן כללי וגם יחסית לפרסומת המושקעת בשבוע שעבר שהייתה של הוט, עם סך השקעה של 1.3 מיליון דולר.

גם השבוע הפרסומת לתשעה מיליון בכיכובה של שני כהן היא הפרסומת האהובה ביותר, במיוחד על גברים בעלי הכנסה גבוהה מהממוצע. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, מדורגת כאהובה ביותר בפעם ה-12 ברציפות. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 27.2%.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 606 לעומת 655 בשבוע הקודם. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-51.1 מיליון דולר לעומת כ-48.4 מיליון דולר בתקופה הקודמת.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות