בעקבות מבוי סתום במו"מ: עובדי הוט מובייל הכריזו על שביתה

העובדים ישביתו ממחר את אגפי ההנדסה, מערכות המידע והלוגיסטיקה ■ תופסק העבודה על מיזם שיתוף הרשתות עם פרטנר, ולא יטופלו תקלות בתהליכי ניוד מחברות מתחרות

הוט מובייל / צילום איל יצהר
הוט מובייל / צילום איל יצהר

עובדי הוט מובייל יחלו מחר (ג') בשורה של צעדים ארגוניים במחאה על המבוי הסתום במשא-ומתן על ההסכם הקיבוצי. מזה כשנתיים מתנהל המשא-ומתן בין הצדדים, ועל אף שבמרבית הסוגיות כבר הושגה הסכמה עקרונית, העובדים טוענים כי ההנהלה ממשיכה להציב דרישות חדשות ומופרזות, תוך הקשחת עמדותיה וניסיון לסכל כל אפשרות להידברות.

כך למשל, נטען, ההנהלה דורשת כי ההסכם הקיבוצי יכלול מכסה של עובדים שיפוטרו ויועברו ממקום עבודתם. לדברי העובדים, דרישה זו, שמוצבת כתנאי מקדים, משקפת היעדר תום-לב ופוגעת בהמשך המשא-ומתן.

הצעדים הארגוניים שיחלו מחר יכללו את השבתת העבודה באגפים מרכזיים בהוט מובייל, בהם ההנדסה, מערכות המידע והלוגיסטיקה. במסגרת העיצומים הצפויים תופסק העבודה על מיזם שיתוף הרשתות עם פרטנר, ולא יטופלו תקלות בתהליכי הניוד מחברות מתחרות.

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההי-טק, יקי חלוצי, אמר היום (ב') כי "אחרי שנתיים של משא-ומתן ארוך ומורכב, גם לעובדי הוט מובייל מגיע ליהנות מהסדרת זכויותיהם ומביטחון תעסוקתי. אם הנהלת החברה לא תתעשת בהקדם, הצעדים יוחרפו. אני קורא לחברה לחשוב שוב על עובדיה ולקוחותיה, להפגין אחריות ולמנוע משבר עמוק".

מוועד עובדי הוט מובייל, בראשות אופיר ברגיל, נמסר: "אנו קוראים למנכ"ל אסף עופר לגלות רוח מפקד ולהביא לסיומו המהיר והיעיל של המשא-ומתן, תוך הסרת הדרישות הבלתי הגיוניות מהפרק".

מהוט מובייל נמסר בתגובה, כי "חוויית השירות ללקוח תמשך כסדרה".