אחרי שהשתלח ברגב: קופמן הושעה מקמפיין הרשות לבטיחות בדרכים

העיתונאי רון קופמן כינה השבוע בשידור את שרת התרבות "בורה" ו"בהמה" ■ אתמול פורסם כי בעקבות דבריו הוא הושעה מרדיו 103FM עד יום ראשון - וכעת הוא משלם מחיר נוסף

מירי רגב ורון קופמן / צילומים: תמר מצפי ואיל יצהר
מירי רגב ורון קופמן / צילומים: תמר מצפי ואיל יצהר

אחרי שאתמול (ב') הושעה שדר הספורט רון קופמן למספר ימים מתוכנית הספורט ברדיו ללא הפסקה 103FM בעקבות התבטאויותיו נגד שרת התרבות והספורט מירי רגב, היום (ג') הודיעו גם ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים כי הם משעים את השתתפותו של קופמן בקמפיין שלהם.

מדובר בקמפיין שנקרא "שומרי דרך", הכולל תשדירים באמצעי המדיה השונים, בהם קוראים גורמים שונים לשינוי תרבות הנהיגה בישראל.

ברשות לבטיחות בדרכים טוענים כי קופמן - שממילא לא ידוע בהתבטאויות עדינות או "תרבותיות" במיוחד - נבחר לקמפיין בשל "דמותו החזקה" ו"פעילותו בתחום הבטיחות בדרכים", אבל לאור התבטאויותיו לגבי השרה רגב הוחלט כבר אתמול להשעות את התשדירים בהשתתפותו ולא להשמיע אותם עוד ברדיו. ככל הנראה התשדירים גם לא ישובו להיות מושמעים בעתיד.

שלשום (א') התבטא קופמן בחריפות בשידור כלפי שרת התרבות והספורט, מירי רגב, סביב פעילותה באולימפיאדה והודעתה החריפה בעניין "תקרית האוטובוס" עם המשלחת הלבנונית. קופמן כינה את השרה בין היתר "בורה", "טיפשה" ו"בהמה", ובתגובה הושעה כאמור למספר ימים מהתוכנית ברדיו 103FM.

בהודעה מטעמו של מנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מרדכי (מודי) בהירי, הוגדרו היום ההתבטאויות הללו "חסרות טעם, פוגעות ומעליבות". "הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים חושבת כי אין זה ראוי שפרזנטור מטעמה יתבטא באופן הזה", נמסר עוד בהודעה.

קופמן סירב להגיב לדברים.