מרצדס משיקה מותג רכב חדש: מכוניות חשמליות יוקרתיות

מרצדס תקים תת-מותג חדש עבור המכוניות החשמליות העתידיות מתוצרתה, כתשובה לתת-המותג החשמלי של ב.מ.וו ולהצלחה ההולכת וגוברת של טסלה האמריקאית ■ כל הפרטים בווידאו

מרצדס הגרמנית תקים תת-מותג חדש עבור צי המכוניות החשמליות העתידיות שלה. צעד זה מגיע כתשובה לתת-המותג החשמלי של ב.מ.וו, איי, וכתשובה להצלחה ההולכת וגוברת של טסלה האמריקאית. עם זאת, הדיווח עדיין אינו רשמי ונראה שבמרצדס אף לא החליטו כיצד לקרוא לתת-המותג החדש.

בבלומברג, שחשפו את העניין, אומרים כי מרצדס לא מעוניינים להישאר מאחור וכי יצרנית המכוניות מעוניינת להראות ללקוחותיה שהיא עדיין מובילה בתחום החדשנות בעולם הרכב.

נוסף על כך, נראה שמרצדס רוצה להוריד את אחוז הפליטה המזהם של כלל כלי הרכב מתוצרתה, כפי שהרגולטור המקומי והאירופי חייב אותה לעשות. זאת, למרות סימני השאלה הרבים אשר עולים בגרמניה נגד כלי רכב חשמליים, למרות טווח נסיעה מוגבל, למרות עלות רכישה גבוהה ולמרות הזמן הארוך שבין הטעינות.

בכיר באגף המשאיות של החברה צוטט כאומר שלפני כמה שנים הם חשבו כי הטכנולוגיה החשמלית לא הייתה מוכנה, וכי כעת הגיע הזמן להרוויח קצת כסף בתחבורה החשמלית בעשרת השנים הבאות.

מדוע עשר שנים בלבד אתם שואלים? משום שלהערכתנו, כמו גם מומחי רכב רבים בעולם, העתיד לא נמצא בתחבורה חשמלית, אלא במכוניות אשר עושות שימוש במנוע כלשהו אשר מתפקד כמחולל זרם, גנרטור.

לראיה, מרצדס לא זנחה את פיתוח מכוניות תא הדלק מתוצרתה, שמייצרת חשמל באופן עצמאי על ידי השילוב של מימן וחמצן. למרות אי-ההצלחה היחסית של הבי קלאס תא דלק, שנתקלה בעיקר בבעיות עם אחסנת המימן, במרצדס יציעו בשנה הבאה את דגם ה.גי.אל.סי עם טכנולגיית תא הדלק. למתעניינים, בהמשך נציג טכנולוגיה שונה של מכונית תא דלק מהצד השני של היקום.

צפו בווידאו לפרטים נוספים.