שוב: 9 מיליון - הפרסומת האהובה ביותר השבוע; בזק - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין של דיסקונט הושקעו 2 מיליון שקל - אך הפרסומת ממוקמת במקום החמישי בדירוג הפרסומות הזכורות ובמקום התשיעי בדירוג האהובות

הפרסומת ל-9 מיליון באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע, זו הפעם ה-13 ברציפות. שיעורי האהדה לפרסומת זהים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 27.4%.

הפרסומת של אדלר-חומסקי לבית החכם של בזק היא הפרסומת הזכורה ביותר בשבוע החולף. הפרסומת, בכיכובם של גידי גוב וקרין גורן, רושמת שיעורי זכירה הנמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7.3%.

הקמפיין לבנק דיסקונט באמצעות יהושע TBWA הוא הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, סך ההשקעה בו הוא כ-2 מיליון דולר - פחות מאשר הקמפיין המושקע בשבוע שעבר של בזק, שהושקעו בו 2.5 מיליון דולר. עם זאת, במונחי זכירות ואהדה ההשקעה הגדולה מוכיחה את עצמה פחות: הפרסומת ממוקמת במקום החמישי בדירוג הזכירות ובמקום התשיעי באהובות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך משבוע שעבר, ועומד על 578 לעומת 606. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-46.2 מיליון דולר לעומת כ-51.1 מיליון דולר.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות