צפו: שני פטנטים חדשים שעשויים לשדרג כל נסיעה שלכם לחו"ל

הכירו שני מוצרים חדשים ושימושיים במיוחד לטסים לחו"ל, שעשויים להפוך את הנסיעה הבאה שלכם לקצת יותר נעימה - ממקלדת אלחוטית שניתנת לקיפול לממדים של מקל קטן ועד מדפסת רובוטית קטנה ומיוחדת

צ'ק אין, מקלדת רולי lg/ צילום: דפי הירשפלד-שלם
צ'ק אין, מקלדת רולי lg/ צילום: דפי הירשפלד-שלם

את פינת הגאדג'טים שלנו נקדיש הפעם לשני מוצרים שימושיים שלכל לכל אחד מהם יש טוויסט מיוחד. נתחיל עם גאדגט שמיועד ל"יד השלישית" שלנו - הסמארטפון. את הגאדג'ט הזה הציגו אמנם לפני כשנה בתערוכת האלקטרוניקה בברלין אבל רק לפני כחודש הוא נחת בישראל.

אנחנו מדברים על ה-LG גיר רולי, המקלדת המתגלגלת של חברת LG שמתחברת באמצעות בלוטוס לכל הסמארטפונים והטאבלטים. המקלדת מהווה חלופה הולמת למקלדת המובנת של הניידים, ממש כמו מקלדת של מחשב שולחני. משקלה 156 גרם ומידותיה לא עולים על 10 סנטימטרים. היא ניתנת לקיפול עד לממדים של מקל קטן, אין לה כפתורי הפעלה והיא מופעלת עם פתיחתה. העבודה עם המקלדת נוחה למרות שלקח לנו קצת זמן להבין את כל הפונקציות וההגדרות שלה. החיבור למכשירי אפל היה פשוט יותר מאשר למכשירי האנדרואיד. יש גם מספר קיצורי דרך נחמדים כמו זכוכית המגדלת שתעביר אתכם מיידית למנוע החיפוש באינטרנט. בסך הכל מוצר חביב ופרקטי שעלותו 400 שקל.

כדי להשלים את האווירה המשרדית נצרף למקלדת מדפסת רובוטית וניידת, מבית זוטא לבס, סטארט אפ ירושלמי - גאדג'ט מתוק להפליא. סורקים ניידים יש לא מעט אולם מה שעושה המדפסת הזו, שמתחברת לסמארטפון וגם למחשב, היא הדפסת טקסט על גבי נייר, בכל גודל שתבחרו. מניחים את הנייר מתחת למדפסת, והיא רצה על גביו ומדפיסה את התוכן הרצוי. היא קטנה בממדיה ונוחה לנשיאה כשהיא פועלת באמצעות סוללות נטענות. מה שמעיב מעט על השמחה הוא המחיר: כ-315 דולר כולל דמי משלוח וכ-20 דולר לכל מחסנית דיו.