מרגיז: התקינו מזגן לקשישה עם חוט חשמל באמצע החדר

קשישה רכשה מזגן ממחסני חשמל, והוא הותקן בעזרת כבל מאריך ■ מחסני חשמל: "הלקוחה סירבה להצעה וסיפקה למתקין כבל מאריך שיחבר את המזגן לחשמל עד שיימצא פתרון"

מזגן /צילום: חיה שטרן
מזגן /צילום: חיה שטרן

"אמי היא אישה מבוגרת בת 86 שרכשה מזגן ממחסני חשמל", כך כתב בנה של הקשישה בפנייתו ל"גלובס", אליה גם צירף תמונה.

"המזגן הותקן השבוע בביתה. את חיבור החשמל למזגן ביצע המתקין מטעם מחסני חשמל, בעזרת כבל מאריך שמצא בדירה. אני רוצה לשתף אתכם בזלזול וניצול מסוכן של קשישה, שבצידו סיכון ממשי לבטיחות חשמל ואש".

ואכן בתמונה ששלח נראה כבל חשמל תלוי בצורה מוזרה למדי בחלל החדר, אשר יש להניח שאפשר היה למצוא דרכים יצירתיות, אסתטיות ובטוחות יותר לקבעו לקיר.

במחסני חשמל (אלקטרה) תולים את האשמה בלקוחה, שלפי התגובה אף הביעה שביעות-רצון מהשירות שקיבלה: "בעת רכישת מוצר חשמלי שנדרשת עבורו התקנה בבית הלקוח, מוחתם הלקוח על טופס בו נכתב במפורש כי ההתקנה אינה כוללת עבודות חשמל. עם הגעת טכנאי הרשת לבית הלקוחה הוא התבקש להתקין את המזגן החדש באותו המקום שבו הותקן המזגן הישן שהיה ברשותה.

"לפני שהחל בהתקנת המזגן, המתקין עדכן את הלקוחה כי שקע החשמל של המזגן הישן הוא אמריקאי ואינו מתאים לשקע החשמל, והמליץ לה להזמין חשמלאי מוסמך בתוספת תשלום. הלקוחה סירבה להצעה וסיפקה למתקין כבל מאריך שיחבר את המזגן החדש לחשמל עד שיימצא פתרון. לפני שהמתקין עזב את הדירה, הביעה הלקוחה שביעות-רצון מהשירות".

עוד מוסיפים בחברה כי "לפנים משורת הדין וכמחווה של רצון טוב, הצענו ללקוחה לשלוח חשמלאי מוסמך מטעמנו בתשלום מוזל". 

מזגן /צילום: חיה שטרן
 מזגן /צילום: חיה שטרן