שופרסל שכרה 4,000 מ"ר במרכז מסחרי בחריש ב-67 שקל למ"ר

תקים סניף במרכז המסחרי של קבוצת חנן מור תמורת 67 שקל למ"ר ודמי ניהול של 12 שקל למ"ר

שופרסל דיל / צלם: אריאל ירוזלימסקי
שופרסל דיל / צלם: אריאל ירוזלימסקי

רשת המרכולים שופרסל שכרה חנות בשטח 4,000 מ"ר במרכז מסחרי בעיר החדשה חריש, שמתחילה להתאכלס בימים אלה.

הרשת שכרה את החנות במרכז מסחרי More Shop של קבוצת חנן מור, שהשכירה לה את החנות תמורת 67 שקל למ"ר, נוסף לדמי ניהול בסך 12 שקל למ"ר, ובסך כולל של 3.3 מיליון שקל לשנה. המרכז ממוקם בכניסה לחריש, בצמוד לשדרת החנויות הראשית של העיר.

העיר חריש מתחילה את אכלוסה בימים אלה וזוכה להשקעה ממשלתית בתשתיות ופיתוח בהיקף של מיליארדי שקלים, המטרה ליישב בעיר כ-100 אלף תושבים ב-7 השנים הקרובות.

לצד הפעילות בתחום הנדל"ן המסחרי, קבוצת חנן מור יוזמת פרויקטים למגורים בהיקף של למעלה מ-700 יחידות דיור בעיר חריש, אשר 41% מהן כבר נמכרו.

חנן מור, יו"ר קבוצת חנן מור, מסר: "מזכר ההבנות עליו חתמנו הוא אבן-דרך מבחינת הקבוצה. מדובר בשותף אסטרטגי אשר מזהה אף הוא את הפוטנציאל הגלום בעיר חריש ואת הצורך העצום מצד תושבי העיר החדשה, שרק ילך ויגבר. במכרז התמודדו רשתות שיווק מזון מהמובילות בארץ, מה שמעיד על העניין הרב שלקוחות מסחריים מוצאים בעיר".

מור הוסיף כי "אנו פועלים מול רשתות שיווק מתחומים שונים לאכלוס כלל שטחי המסחר של הקבוצה במרכזים הפתוחים ובשדרת החנויות. על-פי העניין הרב שאנו רואים מצד הגופים, אנו מאמינים כי נוכל להגיע לאחוזי תפוסה גבוהים".