אאורה ישראל תבנה 510 יח"ד במסגרת פינוי-בינוי ברמת-גן

אאורה הודיעה כי זכתה בהליך של מכרז פרויקט פינוי-בינוי בשכונת רמת השקמה בעיר ■ הבינוי יתאפיין בבנייה מרקמית, ממנה "יצמחו" מגדלים מפוארים בגובה של כ-30 קומות

חברת אאורה ישראל הודיעה הבוקר (ג') לבורסה כי זכתה בהליך של מכרז פרויקט פינוי-בינוי בשכונת רמת השקמה ברמת-גן בהיקף של 500 יח"ד. הפרויקט ברחוב שלם 2-8 כולל כיום 144 יח"ד ב-6 מבני רכבת אשר נבנו בשנות ה-50  ו-9 יחידות מסחריות במבנה חד-קומתי.

רמת השקמה נחשבה בעבר לשכונה חלשה וכיום מסומנת כאזור הפינוי-בינוי המתומרץ ביותר בעיר. לפי תוכנית המתאר העירונית, שצפויה להיות מאושרת באמצע החודש הבא, תעניק העירייה בשכונה את יחס הזכויות הגבוה ביותר בעיר.

בהודעה מציינת החברה כי הוועדה המחוזית כבר אישרה את התוכנית, והיא פורסמה להתנגדויות הציבור, בשל כך, אאורה ישראל צופה כי התב"ע תאושר כבר בשנה הקרובה וניתן יהיה להתחיל את הבנייה.

לצורך פיתוח המתחם, הוצע בתוכנית להגדיל את זכויות הבנייה לסך של כ-45,900 מ"ר עיקרי למגורים ו-510 יח"ד, 800 מ"ר מסחר ושטחים לצרכי ציבור.

הבינוי יתאפיין בבנייה מרקמית ממנה "יצמחו" מגדלים מפוארים בגובה של כ-30 קומות, למגדלים יוקמו חניונים ייעודיים תת-קרקעיים לרווחת הדיירים. בנוסף לכך בכוונת אאורה להקים שטחי ציבור ירוקים לטובת הדיירים ותושבי הסביבה.

יעקב אטרקצ'ימנכ"ל ובעלי חברת אאורה, ציין: "פרויקט זה מצטרף לפרויקטים רבים נוספים שלנו אשר נמצאים בתהליכים מתקדמים ומגדיל משמעותית את האחיזה שלנו בתחום הפינוי-בינוי בייחוד באזור המרכז. מדובר במיקום אסטרטגי, אזור מבוקש, שבכוונתנו להפוך את מצבו הרעוע הקיים לשכונה איכותית ונעימה הכוללת מגדלי מגורים ברמת ביצוע גבוהה".

המכרז לבחירת יזם נערך ע"י נציגות בעלי הזכויות, מנהל הפרויקט מטעם הנציגות מר יורם אסידון, עו"ד איל מאמו ועו"ד ישי איצקוביץ ממשרד אגמון. נציגות זו ביחד עם מנהל הפרויקט מר יורם אוסידון, האדריכל אבנר ישר ושמאי המקרקעין אריה קמיל קידמו תוכנית זו אל מול הוועדה המחוזית.