פעם 15 ברצף: 9 מיליון היא הפרסומת האהובה; טורנדו - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: זה השבוע השני ברציפות שהקמפיינים המושקעים ביותר - השבוע ישראכרט ובשבוע שעבר וואלה - לא נכנסו כלל לעשירייה הראשונה בדירוג

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע, בפעם ה-15 ברציפות, הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן מדברת עם "שלמה המלך" על ביטוח. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 27.5%. הפרסומת אהודה במיוחד על גברים ועל בעלי הכנסה מעל לממוצע.

הנשים אהדו את רותם סלע

בראש טבלת הפרסומות הזכורות מדורגת הפרסומת של חברת המזגנים טורנדו, באמצעות משרד הפרסום מקאן. בפרסומת נראית רותם סלע מחמיאה למזגן טורנדו. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7%. פרסומת זו הייתה אהודה במיוחד על נשים ועל בעלי הכנסה ממוצעת.

קמפיין הפרסומות של ישראכרט, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית השבוע - אך הוא כלל לא נכנס לדירוג. סך ההשקעה בו היה 2 מיליון דולר, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום. קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של האתר וואלה, עם סך השקעה נמוך יותר של 1.2 מיליון דולר - וגם הוא לא נכנס לדירוג.

על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 567 לעומת 538. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים גבוה ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-47.7 מיליון דולר לעומת כ-42.9 מיליון דולר.

פרסומות
 פרסומות

זכורות אהובות
 זכורות אהובות