צפו: הצצה למלון יוקרה חדש בצפון שמעורר התלהבות גדולה

לפני 4 חודשים נפתח מלון יוקרתי באחד האזורים היפים בארץ ■ המלון, שבנוי ככפר נופש, משתרע על 9,000 מ"ר, כולל 120 חדרים ומציע שלל אטרקציות ■ יצאנו לביקור וחזרנו עם כמה מסקנות מעניינות

צק אין, מלון גליליון/ צילום: שלומי מוצפי
צק אין, מלון גליליון/ צילום: שלומי מוצפי

לפני 4 חודשים נפתח בגליל העליון מלון חדש בסמוך לאגם החולה - גליליון שמו. מאחורי המלון עומדת קבוצת דקל אחר וקיבוץ כפר גלעדי, המחזיקים בבעלות משותפת.

מלון גליליון ממוקם על כביש 90 בצפון, בדומה לריזורטים בארה"ב אם תרצו, ומציע 120 חדרים במבנה דו-קומתי, כשהוא משתרע על פני שטח של 9,000 מ"ר. החדרים מקיפים בריכת שחייה פתוחה, כשהם פונים לנופים המקסימים של הרי הגליל והרי רמת הגולן.

המלון מציע בנוסף גם מרכז ספא מרווח הכולל חמאם טורקי, מרכז קונגרסים גדול, חדר יין השם דגש על תוצרת מקומית, מתחם להבערת מדורות לפעילות לילית וגם מסך ענקי עליו מוקרנים סרטים מדי ערב, המעניק חוויה נחמדה מאוד לילדים ולמבוגרים. חדרי המלון מעוצבים בסגנון כפרי ובגוונים טבעיים.

היות והמלון בנוי ככפר נופש - או ריזורט, כפי שאוהבים לכנותו שם. ההליכה מהחדרים לחללים הציבוריים נעשית באוויר הפתוח, כך שבשעות החום הקשות של אוגוסט לא מדובר בחוויה מרנינה.

ובכל זאת, כדי לעודד את האורחים לצאת מגבולות הבריכה, יצאו בגליליון במיזם שנקרא "ג'י פאס מודל", ששאול ממודל שקיים באירופה: אורחים שיבואו ל-3 לילות יקבלו מהמלון כרטיסיית כניסה לאטרקציות שונות באזור הצפון, וכאלה יש לא מעט - אם זה אגמון החולה ועד לשלל מרכזי מבקרים, יקבים, מוזיאונים ופעילויות לילדים.

בעוד כ-3 חודשים ייפתח בסמוך למלון גם "אגמון מרקט", בהתאם לטרנד השווקים שכבש את ערי המרכז. הכוונה היא לשוק אוכל שישתרע על שטח של 4,000 מ"ר, אשר יופעל 7 ימים בשבוע, כשיחד עם השוק יועמד במקום גם כדור פורח שיתרומם לגובה של 150 מטר ויאפשר למטיילים ליהנות מנופי הצפון במבט-על.