משרד עוה"ד פרל-כהן מתרחב - וממזג אליו את פירמת רן רוטמן

לאחר שירד למקום השני בדירוג הגודל של משרדי עורכי הפטנטים בארץ, משרד פרל-כהן-צדק-לצר-ברץ שוב פוזל לצמרת

רוטמן ופרל / צילומים: סטודיו פרג' ותומר יעקובסון
רוטמן ופרל / צילומים: סטודיו פרג' ותומר יעקובסון

בחודש אפריל האחרון פירסם "גלובס" את דירוג דנס 100 של משרדי עורכי הפטנטים בארץ, לפי איכותם וגודלם. מהדירוג עלה כי משרד ריינהולד-כהן ושותפיו, המעסיק 42 עורכי פטנטים ו-233 עובדים, חזר לפסגת הדירוג והקדים את משרד פרל-כהן-צדק-לצר-ברץ, המעסיק 49 עורכי פטנטים ו-224 עובדים. זאת, לאחר שבשנה שעברה דורג פרל-כהן-צדק במקום הראשון, ואילו ריינהולד-כהן - שני.

אולי יש לכך קשר שמשרד פרל-כהן-צדק ממשיך לעשות מאמצים להתרחב ולגדול, ובימים אלה הוא ממזג לשורותיו את פירמת עורכי הדין ועורכי הפטנטים רן רוטמן, המתמחה בליטיגציה מסחרית, תובענות ייצוגיות, דיני ספורט, עסקאות מיזוג ורכישה והסכמי מימון.

משרד רן רוטמן מצטרף לפרל-כהן יחד עם כל הצוות המקצועי שלו, הכולל את המייסד עו"ד רן רוטמן, שלו ותק של יותר מ-40 שנה כעורך דין פעיל, ואת בנו, עו"ד-ד"ר טל רוטמן, השותף המנהל במשרד. לצד הרוטמנים מצטרפות לפרל-כהן גם עו"ד-ד"ר מאיה לקשטיין, המתמחה במשפט מסחרי, דיני תאגידים ובעסקאות מיזוג ורכישה; וכן עו"ד עדי ציטרון, המתמחה בליטיגציה מסחרית.

עם לקוחות משרד רוטמן נמנים שורה של חברות ציבוריות ופרטיות, קרנות, אנשי עסקים, אגודות ספורט וגופים נוספים. נוסף להתמחותו בדיני ספורט, עו"ד טל רוטמן פועל כבורר וכמגשר ב"משכן לבוררות ופתרון סכסוכים", וכן יש לו ניסיון רב בתובענות ייצוגיות ובעסקאות מיזוג ורכישה.

ד"ר רוטמן (הבן) התמחה בעליון אצל השופט בדימוס, תאודור אור, עבד כעורך דין במשרד ש. הורוביץ ואחר-כך כיועץ עסקי במשרד הניו-יורקי של חברת הייעוץ האסטרטגי מקינזי (McKinsey & Co.).

רוטמן מכהן כחבר בוועדה המייעצת למפקחת על הבנקים, היה חבר בבית הדין להגבלים עסקיים ושימש כמרצה מן החוץ בתחום החוזים הצרכניים בפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל-אביב. לרוטמן יש לא פחות מ-4 תארים אקדמיים במשפטים ותואר נוסף בחשבונאות מאוניברסיטאות תל-אביב וניו-יורק (NYU).

לדברי ד"ר טל רוטמן, "בחרנו להצטרף לפרל-כהן בשל מיצובה הייחודי של הפירמה, תנופת העשייה שבה היא מצויה בשנים האחרונות ועורכי הדין המרשימים ויוצאי הדופן הפועלים במסגרתה. אני משוכנע כי לקוחותינו יפיקו תועלת רבה מהצטרפותנו לפרל-כהן, ומקווה לשיתוף-פעולה מועיל ומפרה עם שותפיי החדשים".

נוסף להרחבת משרדו בארץ, בהרצליה, משרד פרל-כהן מרחיב את משרדו בניו-יורק ומצרף אליו את ד"ר (עו"ד ורו"ח) עוז חלבי, שישמש כשותף, ויוביל את פרקטיקת המיסוי האמריקאי של המשרד. ד"ר חלבי מגיע לפרל מפירמת עורכי הדין Skadden, Arps, Slate, Meagher & Flom, לאחר שעבד שם כעורך דין בתחום המסים וטיפל בסוגיות מס אמריקאיות מקומיות ובינלאומיות המתעוררות בעסקאות מיזוגים ורכישות, קרנות השקעה, הנפקת ניירות ערך, מוצרים פיננסיים ופשיטות-רגל.

ד"ר חלבי הוא חבר בלשכת עורכי הדין בניו-יורק וכן רואה חשבון מוסמך בישראל. הוא בעל תואר שני במשפטים ותואר שלישי מבית-הספר למשפטים של אוניברסיטת מישיגן.

השותף המנהל בפרל-כהן, עו"ד זאב פרל, אמר ל"גלובס": "אני שמח על הצטרפותו של משרד רן רוטמן לפירמת פרל-כהן. הצטרפותם של עורכי דין מוכשרים אלה, בעלי רזומה אקדמי ומקצועי עשיר, היא צעד נוסף בהעמקת המומחיות של המשרד בתחום הליטיגציה והעסקאות המסחריות. אציין כי זהו אינו הגיוס האחרון שבכוונתנו לבצע השנה.

"בד-בבד, אנחנו מצרפים גם את עוז חלבי למשרדנו בניו-יורק, להוביל את פרקטיקת המיסוי בארה"ב. עו"ד חלבי, כמו עו"ד רוטמן ועו"ד לקשטיין המצטרפים אלינו היום, הם תוספת לשרשרת ארוכה של עורכי דין מקצועיים בעלי תארים מתקדמים בתחומם. זוהי עדות נוספת למחויבות שלנו לקהל לקוחותינו, להעניק שירות משפטי מקצועי ראשון במעלה".

פרל-כהן היא אחת הפירמות הבינלאומיות היחידות בישראל שהיא בעלת משרדים בארץ, בארה"ב ובאנגליה, הפועלים יחד למתן שירות משפטי. פרל-כהן הוא אחד המשרדים המובילים בארץ בייצוג חברות היי-טק וביומד, מטפל בקשת רחבה של תחומים, לרבות קניין רוחני, היי-טק ומשפט מסחרי. עם לקוחותיו המרכזיים נמנים חברות רב-לאומיות וישראליות בתחומים עתירי ידע וכן גופי מחקר מדעיים וחברות תעשייה.