הפך ללהיט: קו הטיסות מת"א לסן פרנסיסקו יזכה לשדרוג

גם ביונייטד לא ציפו לביקושים כה גבוהים בקו הישיר מת"א לסן פרנסיסקו שהושק לאחרונה, והחל מאוקטובר תוגבר התדירות מ-3 טיסות בשבוע לטיסה יומית ■ צפו בווידאו

צק אין  יונייטד איירלנס, מחלקה ראשונה/ צילום: שאטרסטוק
צק אין יונייטד איירלנס, מחלקה ראשונה/ צילום: שאטרסטוק

כ-5 חודשים אחרי שחברת התעופה יונייטד איירליינס השיקה את קו הטיסות הישיר שלה מתל-אביב לסן פרנסיסקו, מנכ"ל החברה בישראל, אבי פרידמן, מספר על ההצלחה ועל הדרך עד להשקת הקו ומגלה אילו חידושים תכלול מחלקת הביזנס-פירסט, שתכונה בעוד זמן קצר "מחלקת פולריס". 

גם ביונייטד לא ציפו לביקושים כל-כך גבוהים בקו מתל-אביב לסן פרנסיסקו, והחל מחודש אוקטובר הקרוב היא תגביר את תדירות הטיסות בקו מ-3 טיסות בשבוע כעת לטיסה יומית.

נזכיר כי קו זה פועל ללא תחרות במתכונת של טיסה ישירה מתל-אביב, ולא בכדי אימצו אותו לחיקם אנשי היי-טק ואנשי עסקים, לצד מטיילים ונופשים באזור החוף המערבי בארה"ב.

מחלקה ראשונה אין במטוסי יונייטד, אבל לטובת הנוסעים העסקיים ולאלה שמוכנים לשלם יותר כדי לטוס בנוחות, לקראת סוף 2016 תושק "מחלקת פולריס", שתחליף את מחלקת הביזנס-פירסט שפועלת כיום. המחלקה המשודרגת, שתכלול מעין סוויטה פרטית לכל נוסע, תושק גם במטוסי הטריפל 7 300 החדשים שיצטרפו לצי של יונייטד וב-2017 ישמשו גם לקו תל-אביב-ניוארק. במטוסים אלה יוקצו 62 מקומות למחלקה - לעומת 50 כיום במטוסי הטריפל 7 לנוסעים הללו. 

גם על החוויה בקרקע לא מדלגים בחברה: לאחרונה הושק טרמינל סי בנמל הבית של יונייטד בניוארק, בהשקעה של 120 מיליון דולר, יחד עם מפעילת המסעדות OTG. מי שימתין לטיסת המשך יוכל ליהנות מעשרות מסעדות, שקעי חשמל וחיבורי USB בכל מושב בטרמינל ועוד. טרקליני העסקים החדשים בטרמינל יצוידו במיטות, מקלחות ושירות ארוחות מלא לפני העלייה למטוס.

חוץ ממועדון הנוסע המתמיד "סטאר אליאנס" אליו משתייכת יונייטד, החברה היא חלק מגוינט ונצ'ר עם מספר חברות תעופה מובילות נוספות, מה שפותח לנוסעים את האופציה לטוס ליעד אחד ולחזור מיעד אחר ואפילו עם חברה אחרת באותו כרטיס - מעין כרטיס רב-קו אווירי, אם תרצו.