אילן צינמן מצטרף לחברת גריי קונטנט מקבוצת אדלר-חומסקי

צינמן, שימונה למשנה למנכ"ל, היה מנהל הפיתוח העסקי של אאוטבריין ■ לאחרונה רכשה קבוצת אדלר-חומסקי מניות בחברת הדיגיטל go אינטראקטיב

אילן צינמן פורש מחברת אאוטבריין / צילום: נועם גלאי
אילן צינמן פורש מחברת אאוטבריין / צילום: נועם גלאי

קבוצת אדלר-חומסקי ממשיכה לנסות לחזק את מערך הניהול שלה באנשי דיגיטל ותוכן: איש התוכן והשיווק אילן צינמן מצטרף לחברת התוכן של הקבוצה, גריי קונטנט. צינמן, שיכהן בתפקיד משנה למנכ"ל, יהפוך גם לשותף בחברה.

זהו המהלך המשמעותי השני שעושה הקבוצה בחודשים האחרונים, כאשר קדם לו מהלך רכישת המניות בחברת הדיגיטל go אינטראקטיב.

אילן צינמן הוא דמות מוכרת מתחום התוכן, וברזומה שלו שורת תפקידים הן כיוצר תוכן והן כמשווק תוכן. תפקידו האחרון, שבו שימש במשך כ-5 שנים, היה מנהל הפיתוח העסקי בישראל של חברת אאוטבריין. עם התפקידים הנוספים בעברו נמנים גם הקמת מחלקת התוכן השיווקי של ערוץ 10 ושל הוט, סמנכ"ל השיווק של "תפוז אנשים" וניהול מסחרי של טלית תקשורת, הפסטיגל ו"טבת סרטים". במקביל לתפקידיו המסחריים, צינמן כתב, שיחק והנחה בטלוויזיה בעבר, והוא בוגר הסטודיו למשחק של ניסן נתיב וקורס תסריטאות של עידית שחורי.

צינמן מצטרף כאמור לחברת התוכן גריי קונטנט, שמזוהה אולי יותר מהכול עם הפינה "דקה לשמונה", אך המשרד פועל בתחומי תוכן שונים על גבי פלטפורמות מגוונות. גריי קונטנט הוקם כשותפות של אדלר-חומסקי ורמי רושקביץ, המכהן גם כמנכ"ל המשרד, שנותן שירותים לא רק ללקוחות אדלר-חומסקי אלא גם ללקוחות מחוץ לקבוצה.

תחום התוכן הולך ותופס חלק גדל והולך בפעילויות משרדי הפרסום, בעיקר הודות לחשיבות שהוא מקבל בקרב מפרסמים. בשונה מתחום הפרסום המסורתי, בתחום התוכן יש מעט שחקנים, שהגדולים בהם הם BBDO קונטנט, גריי קונטנט ו-C.

גם בקבוצת BBDO הבינו בשנים האחרונות את חשיבות התחום, וכדי לפתוח דלתות נוספות לעיסוק בו הוחלט שם לאחרונה להוציא החוצה את החברה ששימשה מעין מחלקה בתוך הקבוצה, ולהפוך אותה לחברה עצמאית לחלוטין שנותנת שירותים גם ללקוחות מחוץ לקבוצה.

אילן צינמן אמר היום (ב'): "שנים רבות מאוד שאני לוחם של תוכן. השוק כבר מבין וחי את הבשורה וזקוק לכלים וידע, והחזון שלי הוא להקים את סוכנות התוכן האולטימטיבית. יש פה הזדמנות אדירה להביא את הבשורה ולעשות את השינוי מפנים, ולבנות יחד עם הלקוחות את המתווה המתאים להם. אני נרגש להצטרף לקבוצה אדירה שכזו ומצפה לתחילת העשייה המשותפת".