לקראת החגים: חלי ממן מתקשרת לראשונה עם משרד פרסום

ממן, שמפעילה קבוצות תמיכה להרזיה כבר 16 שנה ומחזיקה כיום בנתח השוק השני בגודלו בתחום, בחרה בגליקמן שמיר סמסונוב

חלי ממן / צילום מסך
חלי ממן / צילום מסך

16 שנים לאחר שהחלה את דרכה כגורו הרזיה ועם עשרות קבוצות תמיכה למרזים, מתקשרת חלי ממן לראשונה עם משרד פרסום. ל"גלובס" נודע, כי ממן ערכה בחודשים האחרונים פגישות היכרות עם מספר משרדי פרסום, ביניהם מנצ' ובאומן בר ריבנאי, והחליטה בסופו של דבר להתקשר עם גליקמן שמיר סמסונוב.

ממן הפכה בשנים האחרונות למותג בתחום הדיאטה ושמירה על אורח חיים בריא, זאת למרות שהיא אינה תזונאית. השיטה שלה בנויה על קבוצות תמיכה שפועלות בשיטה שממן פיתחה סביב דיאטה שהיא עצמה עשתה. כיום פועלות תחת ניהולה כ-400 קבוצות בפרישה ארצית, בהן חברים מעל 20 אלף איש.

בכל שנות פעילותה נמנעה ממן מלהתקשר עם משרד פרסום. גם כשהלכה וגדלה התמקדו רוב הפרסומים שלה בעיתונות מקומית ונעשו באופן נקודתי. אמנם בעבר בוצע עבורה סוג של תהליך מיתוג, במסגרתו גובש אייקון הבבושקה שמלווה אותה, אך למרות הפעילות הענפה קמפיין ממשי וארצי מעולם לא עלה על הפרק בצורה רצינית, למרות שמבחינת קבוצות הרזיה ממן היום היא הקבוצה השנייה בגודלה לאחר שומרי משקל.

אבל נראה כי עתה לאחר שהרשת הגיע לפרישה ארצית מלאה, והפעילות כוללת גם מוצרים נילווים, הוחלט להתקשר גם באופן מסודר עם משרד פרסום. כאמור, לתפקיד נבחר משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב שיקבל לידיו בשלב הראשון היקף תקציב המוערך בכ-2 מיליון שקל ריאלי.

הסיסמה שאמורה ללוות את קמפיין הפרסום של ממן, שצפוי לעלות לקראת החגים תהיה: "חלי מאמינה בך", והוא יתמקד בעדויות של אנשים שהצליחו לרזות באמצעותה. הקמפיין יכלול מודעות בעיתונים, רדיו פרסום בסלולר וסרטוני וידיאו באינטרנט.

לדברי ממן, "העיתוי שנבחר לצאת עתה לקמפיין ארצי נרחב הוא כי הרגשנו כקבוצה חזקים ובשלים להעביר את המסר שלנו לציבור רחב. עד עתה העדפנו לשמור על פרופיל תקשורתי נמוך ולהיבנות אט-אט מהשטח ומאלפי לקוחות מרוצים".