חנוך דאום: "שמח לשדר מביתי בהתנחלות לרדיו תל אביב"

חנוך דאום ימשיך לשדר ברדיו תל אביב עד סוף 2018 ■ לאחרונה פורסם כי דאום היה מבוקש גם על ידי תאגיד השידור הציבורי וככל הנראה גם על ידי תחנות נוספות

חנוך דאום ימשיך להגיש את תוכנית הבוקר שלו ברדיו תל אביב לפחות עד סוף 2018. היום הודיעה התחנה כי האריכה את החוזה שלה עם המגיש שתוכניתו "חנוך דאום בבוקר" משודרת בה מדי יום חול, ומועברת בסינדיקציה גם בתחנות רדיו דרום, רדיו גלי ישראל ורדיו אמצע הדרך.

דאום, שתוכנית הבוקר היומית שלו (בין 7:00 ל-8:00) משודרת בתחנה מתחילת 2015, הוא גם בעל טור שבועי קבוע במוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות, מגיש בטלוויזיה (בקרוב תעלה תוכנית בכיכובו בהוט), סופר וסטנדאפיסט. הוא נחשב גם כמי שמקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו ומשפחתו, ובעבר אמר בהקשר זה בראיון במוסף "פירמה" של "גלובס": "אני מכיר היטב ובאופן אישי את משפחת נתניהו ופשוט לא מוצא קשר בין איך שמסקרים אותה לבין מי שהיא באמת".

בתקופה האחרונה היה דאום מחוזר, על פי פרסומים, גם על ידי תאגיד השידור הציבורי החדש, וככל הנראה גם על ידי תחנות נוספות.

דאום מסר היום ל"גלובס": "אותי לימדו שבחיים האלה חשוב להנמיך ציפיות לאפס ואז להפתיע את כולם בביצועים בינוניים. שמח להמשיך לשדר ממרתף ביתי בהתנחלות לרדיו תל אביב ולחזק בכך את כוח העל שלנו בימין: השתלטות אגרסיבית על כל פינה פנויה שיש בתקשורת, לצד נהי בלתי פוסק על היותה שמאלנית. בכלל, להיות בשלטון מאתיים שנה ולהאשים בכל הבעיות במדינה את השמאל זה משהו שכנראה אף פעם לא נמאס".

מנכ"ל רדיו תל אביב, אבי משולם, מסר: "דאום הוא ההוכחה שאפשר לעשות בישראל רדיו אינטליגנטי, אנושי ומשעשע בפריים טיים תוך רווחיות גבוהה לתחנה. צפויות לנו עוד שנים רבות ביחד".