הכירו: מלון יוקרה חדש בת"א במיקום לא שגרתי ובמחיר שפוי

במרחק הליכה משדרות רוטשילד ועם קונספט ייחודי שכמוהו לא רואים כמעט בישראל: הצצה למלון ניקס החדש של רשת פתאל שנפתח לפני חודשיים בת"א וממוקם באזור מפתיע מאוד

מלון ניקס של רשת פתאל ניצב לו בסמוך לצומת הרכבת בתל אביב, בואכה מחלף לה גוארדיה ואזור הדאון טאון של התחנה המרכזית. אז נכון שמצדו השני הוא לא מאוד רחוק משדרות רוטשילד אבל האזור בו ממוקם המלון הוא כנראה עקב אכילס שלו, לפחות בשלב זה. זה לא מאוד נעים להסתובב באזור בשעות הערב והלילה ואם חוזרים מבילוי כדאי לבקש מנהג המונית לעצור בפתח הכניסה. במלון דווקא סבורים שההשראה, שבאה מהעיר ניו יורק, באה לידי ביטוי גם במיקום השנוי במחלוקת.

המלון שנפתח להרצה לפני חודשיים מכיל 190 חדרים כשהקונספט שלו מוגדר כמלון המשלב עסקים, פנאי ובריאות. תמהיל האורחים העיקרי שלו כולל אנשי עסקים מחו"ל ובעיקר כאלה שבאים למשרדים הממוקמים בסמוך, למשל ברחוב ריב"ל, המסגר ודרך מנחם בגין. בסופי שבוע תמצאו גם אורחים ישראלים כולל משפחות שבא להם לטעום קצת תל אביב.

העיר ניו יורק שבה ומוזכרת לא מעט על ידי העוסקים במלאכה בניקס כמקור השראה גם לזווית העיצובית. יצירות אמנות מודרניות מעטרות את הקירות, פסלונים ופריטי רטרו פזורים ברחבי המלון שהגוונים השולטים בו הם שחור-אדום. פסלי פומה, חלקם עם שרשרת ברזל מסיבית יפגשו אתכם במסדרונות החשוכים. חדרי המלון נעימים ומעוצבים בטון מודרני בגווני לבן ושחור כשהם מצוידים בכל מה שצריך כולל רעשי הבוקר מהבניין הסמוך שנמצא בשלבי בנייה.

ניקס הוא אחד משורה של בתי מלון שנפתחו לאחרונה במקומות פחות צפויים אבל הוא לא לבד. דוגמאות בולטות נוספות הן מלון חדש שהוקם בפתח תקווה ומלון נוסף שיוקם ברעננה.

החזון בניקס הוא שאנשי העסקים, אחרי שיסירו את העניבה מיום העבודה במשרדים הסמוכים - יישארו לבילוי בכותלי המלון שאכן משדר אווירה משוחררת ופחות מהודקת. בשעות הערב די ג'יי עולה להנעים את זמן היושבים על הבר.

בכל הנוגע לארוחת ערב אגב אין מה לחפש לרעות בשדות זרים. מסעדת קלאש מבית היוצר של השף חיים טיבי הממוקמת בשטח המלון היא לא פחות מנהדרת. המסעדה כוללת תפריט עשיר ומגוון ומנות מוקפדות כולל תפריט רואו פוד לטובת האורחים שחיים בצו הטרנד הבריאותי. גם ארוחת הבוקר המוגשת בשטחי המסעדה היא איכותית ומוצלחת בהחלט.

ומה בשורת המחיר? לילה לזוג כולל ארוחת בוקר עולה 650 שקל באמצע השבוע ו750 בסוף שבוע. לסיכום נגיד שלמרות הרעש בשעות הבוקר - המלון בהחלט מספק אווירת חו"ל ונותן תמורה בעד הכסף, בעיקר אם האורבניות של דאון טאון תל אביב היא כוס התה שלכם.