המפרק של אור-סיטי יממש זכויות החברה בפרויקט "השניים"

לקבוצת הנדל"ן שנמצאת בהליכי פירוק קיימות זכויות לדירה ופנטהאוז בפרויקט השניים ברמת-גן ■ ביהמ"ש אישר היום למפרק עו"ד איתן ארז למכור את הזכויות הללו במטרה לנסות ולקדם את הפרויקט שנקלע למבוי-סתום

ענבל אור ואיתן ארז / צילומים: שלומי יוסף ותמר מצפי
ענבל אור ואיתן ארז / צילומים: שלומי יוסף ותמר מצפי

ביהמ"ש המחוזי בת"א אישר היום (ב') לעו"ד איתן ארז, המפרק של קבוצת אור סיטי נדל"ן, למכור את זכויותיה של ענבל אור בשתי דירות  בפרויקט "השניים" ברחוב ארלוזורוב 13 ברמת-גן.

קבוצת אור-סיטי, שהייתה בבעלות אשת העסקים ענבל אור, נמצאת בהליכי פירוק לאחר שנקלעה לחדלות פירעון. את הזכויות בפרויקט "השניים" קיבלה החברה ב-2011, בעת שגיבשה קבוצת רכישה לצורך בניית בניין מגורים בן 8.5 קומות הכולל 45 דירות. לחברה נרשמו הערות אזהרה שמקנות לה זכות לשתי יחידות בפרויקט: האחת דירה בקומה הראשונה והשנייה זכות לדירת "פנטהאוז". 

נציין כי בנק ירושלים לא אישר ליווי בנקאי לפרויקט ולכן המפרק, שמשמש גם כמנהל מיוחד של הקבוצה, מעוניין לממש את הזכויות של החברה בפרויקט כדי לנסות לחלץ אותו מהמבוי הסתום אליו הוא נקלע.

לבקשה של עו"ד ארז למכירת הזכויות היה מתנגד אחד בשם יוסי גרשון, שטען, כי יש לו הסכם עקרונות עם ענבל משנת 2014 לפיו הוא רוכש ממנה את הפנטהאוז, וכי כבר שילם לה מקדמה של כ- 100,000 שקל. במסגרת הסכם הפשרה שאושר, הוסכם שהוא מוותר על הזכויות שלו  בתמורה לקבלת סכום של 150,000 שקל, שיתקבל ממכירת הזכויות.