ביג מחפשת משרדי פרסום שיתן לה תמיכה שיווקית פרסומית

החברה עורכת סדרת פגישות עם משרדים כדי לענות על הצרכים החדשים של הקבוצה

קניון ביג ביקנעם / צילום: תמר מצפי
קניון ביג ביקנעם / צילום: תמר מצפי

כשברקע ההכנות לקראת השקת הקניון הווירטואלי שלה, נערכת קבוצת ביג מרכזי קניות גם מבחינה שיווקית: ל"גלובס" נודע כי החברה עורכת סדרת פגישות עם משרדי פרסום כדי לבחון מי ילווה אותה בשנים הבאות בתמיכה שיווקית פרסומית.

משרד הפרסום של הקבוצה ב-13 השנים האחרונות הוא זרמון . התקציב הולך עם איילון זרמון עוד מהתקופה שהיה חלק מזרמון גולדמן. ולמרות העליות והמורדות ושינויי הבעלות במשרד לא נעשה שינוי בהתנהלות הפרסומית.

עם זאת נראה כי האתגרים השיווקיים עימם מתמודדת הקבוצה - ביניהם הקמת קניון וירטואלי מתקדם שבחזון נתפס חדשני ברמה עולמית, הולידו את הרצון לבחון אפשרויות נוספות בשוק כשההסתכלות כמובן היא על יכולות הדיגיטל של הקבוצות.

בשלב זה רוב הפגישות מופנות למשרדים גדולים יחסית שיש להם כוח אדם ויכולות לתת מענה לצרכים אלה. על פניו נראה כי מאחר מדובר בפעילויות פרסומיות עתירות מדיה "מסורתית" תדרוש ההתקשרות בין המשרד לקבוצה מודלים חדשים של תמחור.

קבוצת ביג מרכזי קניות כוללת כיום 18 מרכזי הקניות פתוחים ברחבי ישראל מקריית שמונה ועד אילת. מרכזי הקניות של ביג הם מרכזים מסחריים פתוחים, לרוב בסמוך לצירי תנועה ראשיים ומאפשרים גישה נוחה וחניה חופשית.

תמהיל החנויות כולל מותגים מובילים בתחומי מזון, פארם, חשמל , ציוד משרדי, הנעלה ביגוד ואופנה, צעצועים, ספרים, כלי בית ומתנות, מסעדות ובתי קפה. ביג בישראל כוללת גם את ה-BIG FASHION המבוסס על מגמות ומתחמי ה-LIFE STYLE בעולם. הקבוצה שמנוהלת על ידי איתן בר-זאב הוקמה על ידי האחים יהודה ורוני נפתלי.

כאמור לאחרונה הודיעה החברה רשמית כי היא נכנסת לתחום באמצעות פלטפורמת קניות דיגיטלית באתר שייקרא "BIG+", דרכו ניתן יהיה לרכוש מוצרי אופנה, מוצרים לבית, צעצועים, מוצרים למטייל, מוצרי אלקטרוניקה וכל מוצר שנמכר בקניוני הרשת, לצד מותגים בינלאומיים שלא נגישים לקנייה ישירה עבור הצרכן הישראלי - כשלא מדובר על יבוא מקביל. האתר יעלה לאוויר בתחילת 2017. 

בקבוצת ביג סרבו להתייחס לידיעה.