ענבל אור: "הבת של המזכירה של אורנשטיין עובדת אצל עו"ד ארז"

היזמית תקפה בראיון לרדיו: "עו"ד איתן ארז הרתיע את כל היועצים שלי בלכלוך אפל בתקשורת" ■ עו"ד ארז: "אור איבדה קשר עם המציאות; טענותיה הזויות"

ענבל אור / צילום: שלומי יוסף
ענבל אור / צילום: שלומי יוסף

"תכשיטים - תמיד אפשר לקנות. מה שעומד לנגד עיניי זה כספם של הרוכשים של ענבל אור, והם צריכים לקבל את הכסף חזרה" - כך אמרה אתמול (ג') בערב ענבל אור בראיון לבן כספית ואריה אלדד ברדיו 103FM.

בראיון המשיכה אור את מתקפתה על נציגי החוק - ואף הרחיבה אותה. "הבת של המזכירה של אורנשטיין עובדת אצל המפרק (עו"ד איתן ארז)", טענה אור. "מישהו יודע את זה? כשרציתי לצעוק את זה, אף אחד מהתקשורת לא הסכים שאני אעלה לשידור חי".

אור טענה כי עו"ד ארז "הרתיע את כל היועצים שלי בלכלוך אפל בתקשורת, הלך ל'גלובס'... המפרק ממשיך את מלאכתו של בנק מזרחי".

בתשובה לשאלת כספית האם יש כאן קונספירציה ששותפים לה גורמי אכיפת החוק ושמטרתה לחסל את ענבל אור, ענתה אור: "חד-משמעית, כן!". 

ענבל אור ואיתן ארז / צילומים: שלומי יוסף ותמר מצפי
 ענבל אור ואיתן ארז / צילומים: שלומי יוסף ותמר מצפי

אור טענה: "אני נלחמת היום בשביל הרוכשים שלי, הייתי יכולה להמשיך בעסקים כרגיל, למצוא לי עבודה, אבל לא, אני נלחמת בשביל הרוכשים שלי ולא אוותר".

מעו"ד ארז נמסר בתגובה: "ענבל אור חיה בעולם משלה, שאין לו כל קשר למציאות. בית המשפט קבע שהיא הוליכה שולל מאות לקוחות, הציגה מצגי-שווא, השתמשה במסמך מזויף כלפי בנק מזרחי, פלשה לנכס שלא שלה והעלימה מע"מ ב-20 מיליון שקל, ועוד כהנה וכהנה.

"רק היום קבע בית המשפט שהיא מעכבת בניית 100 דירות בפרויקט 'אור על הפארק' ברמת-גן, ולכן חייב אותה בהפקדת ערובה להוצאות. אין זה מכבודי להתייחס לטענותיה ההזויות. היא מפיצה בדיות בהסתמך על כך שלא ניתן להגיש נגדה תביעת לשון הרע, כיוון שהיא פושטת רגל. אני אמשיך לבצע את תפקידי בנאמנות עבור הנושים שאור השאירה חסרי כל, ואני מאחל לה בריאות".

■ האזינו לראיון עם ענבל אור ברדיו 103FM.