שד' רוטשילד, קומה 36, 400 מ"ר. צפו: מי מתגורר כאן?

הצצה מבפנים לדירת היוקרה החדשה של אייל ולדמן, מייסד ומנכ"ל מלאנוקס, שמתפרסת על פני מחצית מהקומה ה-36 של מגדל מאייר בת"א ■ מתוך מגזין המשפיעות 2016 של "ליידי גלובס"

הבית של איל וולדמן, מגדל מאייר/ צילום:איתי סיקולסקי
הבית של איל וולדמן, מגדל מאייר/ צילום:איתי סיקולסקי

זה הנוף עוצר הנשימה שנשקף ממרפסת דירתו של איל וולדמן, מייסד ומנכ"ל מלאנוקס. את הדירה היצירתית שלו עיצבה אדריכלית האלפיון העליון הישראלית, אורלי שרם, כשאת הפרויקט ניהלה מפקחת הבנייה הילה אקראי.

דירת היוקרה ממוקמת בקומה ה-36 של מגדל מאייר בתל-אביב, אחד המגדלים המרשימים והיוקרתיים ביותר שנבנו בשנים האחרונות בעיר, בפינת הרחובות רוטשילד ואלנבי.

הדירה, שמשתרעת על פני 400 מ"ר, נוצרה מאיחוד של שתי דירות רגילות ומתפרסת על פני חצי קומה במגדל, כשהיא כוללת גם 3 מרפסות בגודל של כ-50 מ"ר. 

עיצוב הדירה נגזר משניים מתחביביו הגדולים של וולדמן - צלילה וספנות. וולדמן הוא גם אספן של אמנות מגוונת, אשר נוהג לאסוף בנסיעותיו הרבות בעולם חפצי נוי שונים.

הדירה תוכננה כך שתכלול שטחים גדולים, כמו רצפות ענק וקירות זכוכית, מתוך מטרה ליצור מעין לופט מרחף על פני המים, הנעזר בתפאורת הים התיכון שמבצבצת כמעט מכל חלון בבית.

החיפויים והריצוף נבחרו באיטליה, גרמניה ופריז והובאו במיוחד לישראל, כשבאחד הלילות אף נסגר לזמן קצר רחוב רוטשילד באמצע הלילה בכדי להעלות לקומה ה-36 משטח נירוסטה באורך 5 מטרים ובמשקל 200 ק"ג. 

וולדמן רכש את דירה ברמת מעטפת לפני כ-4 שנים תמורת 19 מיליון שקל והשקיע בשיפוץ ובשדרוג הנכס סכום נוסף שנאמד בכמה מיליוני שקלים.

התוצאה הסופית מתאפיינת במיקס שנראה כמו לופט ניו-יורקי מודרני, שממוקם על שפת אי יווני. הצבע השולט בדירה הוא כמובן צבע הים, שמהווה מצע לקיבוץ הגלויות של החפצים והריהוט הצבעוני. 

צילומי הדירה - מתוך פרויקט מיוחד למגזין המשפיעות 2016 של "ליידי גלובס".