בוקי נאה: ביבי צריך להעיף את ארדן על תיעדוף חקירת שרון פרי

"שר המשטרה הזה מפלה בין אזרח לאזרח, בין דם לדם. יש בישראל מאות אנשים שגנבו להם את הפלאפון, אבל היא בלונדינית, היא חתיכה, זה תופס כותרות"

בוקי נאה / צילום: יוסי כהן
בוקי נאה / צילום: יוסי כהן

כתב הפלילים בוקי נאה מתח הבוקר (ב'), בראיון לניסים משעל ודרור רפאל ברדיו 103FM, ביקורת קשה על השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, שהורה לתעדף את חקירת המשטרה בחיפוש אחר הסלולרי של שדרנית הספורט שרון פרי, שנגנב, נפרץ, והופצו ממנו תמונות עירום.

"במדינה מתוקנת ראש הממשלה היה קורא אליו את השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, מול כל מצלמות הטלוויזיה, ואומר לו: יא חתיכת פופוליסט, אתה מרגע זה לא שר המשטרה. שר המשטרה הזה מפלה בין אזרח לאזרח, בין דם לדם. יש בישראל מאות אנשים שגנבו להם את הפלאפון, אבל היא בלונדינית, היא חתיכה, זה תופס כותרות בתקשורת, אז אני אורה למשטרה... מי אתה שתורה למשטרה, אתה תפקידך להביא תקציב למשטרה, לא לנהל את החקירות שלה ולא להורות לה איפה לתעדף חקירות. בושה לביבי ולמפלגת הליכוד שלא מדיחים אותו הבוקר!". 

בשלב זה התערב במונולוג ניסים משעל והטיח בבוקי נאה: "אבל מה, מה אתה מתנפל עליו? הוא שר שעושה את תפקידו". דרור רפאל חיזק את דברי משעל והוסיף על דבריו: "זו פרשה שכולם התעסקו בה". 

על כך השיב נאה: "כולם התעסקו בה, כל חרמני מדינת ישראל חיפשו בכל הוואטסאפים שלהם תמונות עירום שלה... עכשיו כל המדינה גם תקרא שאני השר לביטחון פנים, הרמבו, שמסתער על הפושעים, נתתי הוראה למשטרה לתעדף את החקירה".