משה איבגי נחקר שוב במשטרה ועומת עם עדות מתלוננת

לאחרונה המליצה המשטרה להעמיד לדין את השחקן בחשד לעבירות מין, וכעת מבצעת הפרקליטות השלמות חקירה ■ איבגי עומת עם טענה של אחת המתלוננות, שהעידה כי העביר אצבע על גבה כשלבשה גופייה ואמר לה "הפירצה קוראת לגנב"

לאחר שהמשטרה סיכמה את תיק החקירה בעניינו של השחקן משה איבגי, החליטה הפרקליטות לבצע מספר השלמות בחקירה, ולפיכך זומן היום (ג') איבגי לחקירה נוספת שנמשכה פחות משעה.

במהלך החקירה הקצרה, איבגי עומת עם טענתה של אחת משלוש המתלוננות נגדו. היא טענה בעדותה כי באחד המקרים שעבדה בחברתו של השחקן, היא הגיעה לעבודה עם גופייה. לדבריה, איבגי העביר אצבע על גבה, וכשהסתובבה אליו מופתעת, אמר לה: "הפירצה קוראת לגנב". היום התבקש איבגי לחדד מה הוא זוכר מהאירוע.

גם המתלוננת המרכזית נגד השחקן התבקשה להשלים את עדותה. כעת מועבר תיק החקירה המעודכן לפרקליטות מחוז חיפה, שם יצטרכו להחליט אם להעמיד את איבגי לדין או לא.

כבר בחודש מאי המליצה המשטרה להעמיד לדין את השחקן בחשד לביצוע עבירות מין. החקירה החלה בעקבות פרסומים ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת, שבהם נטען כי השחקן הטריד מינית עובדות ושחקניות - בעיקר בתיאטרון חיפה.

במהלך החקירה נגבו עדויות ממתלוננות ומבעלי תפקידים אחרים, שביססו לכאורה את החשד על עבירות מין והטרדות שמיוחסות לאיבגי. כמה נשים שהעידו, במהלך גביית העדות גם הגישו תלונה נגדו.