שת"פ בין יונייטד איירליינס והשף-קונדיטור מיקי שמו

הקינוחים של שמו יוגשו בטיסות של יונייטד איירליינס בקווים מת"א לסן פרנסיסקו ולניו-יורק לטסים במחלקת הביזנס פירסט

אבי פרידמן מיקי שמו/ צילום: תמר-מצפי
אבי פרידמן מיקי שמו/ צילום: תמר-מצפי

הסכם בין חברת התעופה האמריקאית יונייטד איירליינס ובין השף-קונדיטור מיקי שמו: הקינוחים של שמו יוגשו בטיסות בקווים מתל-אביב לסן פרנסיסקו ולניו-יורק לטסים במחלקת הביזנס פירסט.

שמו מצטרף לשפים מאיר אדוני ואביב משה החברים בצוות הקולינרי של יונייטד איירליינס. 7 מנות האחרונות שרקח שמו יוגשו במהלך השנה, בסבבי עונות סתיו, חורף, אביב וקיץ.

בין המנות שיוגשו (כולן כעוגות קטנות בקוטר 3.5 ס"מ): טארט שוקולד, טארט תפוחים, מקרון גבינה, עוגת גבינה אפויה, טארט לימון ועוד. הקינוחים יצטרפו לתפריטים במטוסים החל ב-1.12.

בהכרזה על שיתוף-הפעולה הבוקר (א') סיפר מנכ"ל יונייטד, אבי פרידמן, כי ב-7.10 יתרחב הקו מתל-אביב לסן פרנסיסקו לתדירות של טיסה יומית (מ-3 טיסות שבועיות כעת). "זה יעד שהפתיע את כולנו בהיענות ובפוטנציאל", אמר.

הטיסה מתל-אביב נוחתת בסן פרנסיסקו בשעה 6:00, ובמיוחד עבוד הנוסעים הישראלים נפתחים שירותי המכס בשדה (מה שמאפשר מעבר מהיר).

עוד סיפר פרידמן כי בקרוב תושק מחלקת "פולאריס" אשר תחליף את מחלקת הביזנס פירסט. המחלקה תצויד במושבים חדשים, במערכת מצעים ובחלוקים לנוסעים. במטוסי ה-777 300 שיצטרפו לצי של יונייטד, מספר המושבים במחלקה העסקית יגדל: מ-50 כיום (במטוסים ה-777 200) ל-62 במטוסים החדשים, שיש לקוות שיופעלו גם בקווים של החברה מתל-אביב.

החברה השיקה לאחרונה טרקליני עסקים חדשים בנמלי הבית שלה בארה"ב, כאשר בנתב"ג היא אינה מחזיקה בטרקלין לטובת הנוסעים העסקיים. "יונייטד מנסה להשיג טרקלין בנתב"ג עם הסכם חכירה מדן, אבל השדה נבנה באופן שלא לוקח בחשבון טרקלינים לחברות הזרות. יש את הטרקלין של אל-על ואת טרקליני דן, ולצערנו לא נלקחה בחשבון האפשרות להתרחב לטרקלינים לחברות הנוספות. אם היה אפשר, סטאר אליאנס (מועדון הנוסע המתמיד הגדול המאגד תחתיו עשרות חברות תעופה, מר"ח) היו לוקחים כאן טרקלין לכל החברות".

בשורה נוספת שמשחרר היום פרידמן היא השקת קו טיסות מניוארק להוואנה (קובה) ב-29.11 - כאשר נוסעים שייצאו מתל-אביב עם יונייטד לניוארק יוכלו להמתין במשך שעה אחת לקונקשן לקובה.