חברת התעופה היינאן איירליינס מוסיפה טיסה בקו ת"א-בייג'ין

החברה, שהחלה לטוס בקו מת"א לבייג'ין באפריל השנה, מפעילה כיום 3 טיסות שבועיות, והחל מנובמבר תעלה התדירות ל-4 טיסות שבועיות

היינאן איירליינס מוסיפה טיסה בקו לישראל: חברת התעופה הסינית, שהחלה לטוס בקו מתל-אביב לבייג'ין בחודש אפריל השנה, מפעילה כיום 3 טיסות שבועיות לישראל, והחל מחודש נובמבר תעלה התדירות ל-4 טיסות שבועיות. הטיסה הנוספת תצא ביום שני (בנוסף לימים ראשון, שלישי וחמישי).

לרגל הרחבת הקו יוצעו כרטיסים במחיר של 550 דולר למועדים מסוימים (בתאריכים 3.11, 7.11 ו-10.11). באופן רגיל המחירים מתחילים ב-600 דולר למחלקת תיירים, ובמחלקת עסקים - מ-2,400 דולר. 

תמהיל הנוסעים בחברה עומד על 70% לנוסעים הישראלים ו-30% הם נוסעים סיניים. משרד התיירות ויתר העוסקים בענף שמו להם למטרה להגדיל את מספר התיירים הסיניים המגיעים ארצה, מספר שעומד כיום על פחות מ-50,000 איש בשנה - והפוטנציאל הוא עצום. לשם היערכות לקליטת התיירים מסין נערכים בתי מלון עם חדרים מותאמים ותפריטים מותאמים, ובאתרי התיירות ייערכו עם מידע שיתורגם למנדרינית. 

לי ליאנג, מנכ"ל היינאן איירליינס ישראל, מסר כי "הרחבת הפעילות לטיסה נוספת בקו ישראל-בייג'ין מהווה הבעת אמון משמעותית של מטה החברה בפעילות בשוק הישראלי. הביקוש בסין מפתיע לטובה, וכך גם ההיענות מצד הנוסע הישראלי. אנו בעיצומה של פריחה ביחסי סין וישראל, שבאה לידי ביטוי בגידול הניכר בתנועה בין שתי המדינות וצפויה להימשך. התחרות גוברת, ולכן יש צורך להמשיך להתאים את המוצר לצורכי השוק. אנו מקווים כי זוהי סנונית ראשונה להרחבה משמעותית עתידית של פעילותנו בישראל". 

היינאן גם מודיעה על השקת של שירות הסעות בישראל, Limo Service, לנוסעים הטסים במחלקת עסקים - שירות אשר קיים בבייג'ין ובשאר תחנות החברה בעולם. השירות זמין ללא עלות (עבור 3 מחלקות כירטוס) במחלקת העסקים ובהזמנה מראש וכולל איסוף מנמל התעופה והסעה ליעדים שבין באר-שבע בדרום לחיפה בצפון וכן מהם לשדה התעופה. החברה מציעה את השירות גם בנמל התעופה בבייג'ין בין מגורי הנוסע אל שדה התעופה ובחזרה.

חברת התעופה היינאן איירליינס (Hainan Airlines) היא חברת התעופה הפרטית הגדולה ביותר בסין, והיא מהווה חלק מקבוצת האחזקות HNA. היינאן איירליינס מחזיקה בצי של כ-161 מטוסים, והיא טסה ל-70 יעדים בתוך סין. ה-Hub המרכזי שלה בבייג'ין ומספקת קישור לטיסות פנים בסין וליעדים בינלאומיים.