רונן הורוביץ, מנהל טכנולוגיות מידע ותפעול, פורש מהבורסה

הורוביץ הצטרף להנהלת הבורסה במארס האחרון ברקע העימות המתמשך בין ראשי הבורסה לבין העובדים

הבורסה בתל אביב / צילום: איל יצהר
הבורסה בתל אביב / צילום: איל יצהר

נמשכת מגמת העזיבה של בכירים בבורסה. ל"גלובס" נודע כי חודשים אחדים אחרי שהצטרף להנהלת הבורסה כסמנכ"ל בכיר, רונן הורוביץ, מנהל מחלקת טכנולוגיות מידע ותפעול, הודיע היום (א') על פרישתו. הורוביץ הצטרף לבורסה בחודש מארס האחרון, לאחר ששימש כמנמ"ר בחברת ויזה כאל, וטרם לכך כיהן כראש אגף טכנולוגיות המידע (מנמ"ר) במשרד ראש הממשלה.

מדובר בפרישה נוספת, אחת מני רבות, מקרב בכירי הבורסה תחת היו"ר אמנון נויבך. העזיבה נעשית בצל עימות קשה בין ראשי הבורסה לבין העובדים, על תנאי ההעסקה של האחרונים ועל חלקם במניות הבורסה לכשזו תהפוך לחברה למטרות רווח.

הורוביץ פירט היום במייל ששלח לעובדים כי "לאחר 3 פלוס חודשי עבודה בהם למדתי את אתגרי הבורסה ובחנתי את המתווה והכיוונים שבהם נדרש לפעול לנוכח האתגרים העצומים בפניהם עומדת הבורסה, הגעתי למסקנה כי בהינתן התנאים הנוכחיים והמציאות המורכבת בבורסה במגוון תחומים, לא ניתן להגשים וליישם את הפתרונות הנדרשים. מצב זה לא תואם את הציפיות שהיו לי מהמקום ומהתפקיד. אי לכך בחרתי באמת המקצועית והאישית שלי והודעתי היום על סיום תפקידי", אמר.

במסגרת העימות בין העובדים להנהלה, הציגו העובדים בימים האחרונים כחלק מטענותיהם את העזיבות האחרונות מקרב הנהלת החברה - בין היתר של סמנכ"ל הכספים יוסי טרייסטר, סמנכ"ל מחשב יוני שמש, סמנכ"לית משפטית חגית נאמן, סמנכ"ל חברים ופיקוח יוסי לוי, סמנכ"ל מסלקות אורלי גרינפילד, סמנכ"ל מחשב אלדד הרשטיג וסמנכ"לית משאבי אנוש, בטינה אלקלעי.

עזיבות בכירים אלה התרחשו תחת ההנהלה החדשה יחסית, שהחליפה את המנכ"לית הקודמת אסתר לבנון והיו"ר הקודם סם ברונפלד, שהודחו על ידי יו"ר רשות ני"ע, פרופסור שמואל האוזר. הבורסה לפי שעה מתקשה לבלום ולהפוך את המגמה השלילית שמאפיינת אותה כבר כמה שנים, ולצאת לדרך חדשה.