רייטינג של 31.5% לגמר העונה החמישית של "המירוץ למיליון"

הרייטינג הממוצע של כל העונה החמישית – שהגיעה אמש לסיומה עם זכייתם של רז ועמית גל – עמד על 26.3% ■ מדובר בירידה בהשוואה לעונות הקודמות של תוכנית הריאליטי של רשת

עמית ורז הזוכים במירוץ למיליון / צילום: מיכה לובטון
עמית ורז הזוכים במירוץ למיליון / צילום: מיכה לובטון

גמר "המירוץ למיליון", תוכנית הריאליטי של זכיינית ערוץ 2 רשת, ששודר אמש (ב'), רשם רייטינג של 31.5% מקרב בתי-האב באוכלוסייה היהודית, וצפו בו 912 אלף צופים באוכלוסייה כולה.

הרייטינג הממוצע של כל העונה החמישית - שהגיעה אמש לסיומה עם זכייתם של רז ועמית גל - עמד על 26.3%. 

נתוני הצפייה של "המירוץ למיליון", שעונתה יצאה לדרך ב-17 במאי, לפני יותר מ-4 חודשים (!), ממחישים את הקיץ הקשה שעבר על תעשיית הטלוויזיה המקומית, ובעיקר על שתי זכייניות ערוץ 2 שמעלות על מסכיהן פורמטי ריאליטי יקרים, שעלות הפקתם עומדת על למעלה ממיליון שקל לפרק. 

מצד אחד, "המירוץ למיליון" הובילה בדרך-כלל את טבלאות הצפייה השבועיות בחודשים האחרונים, ורשמה רייטינג גבוה מזה של העונה הראשונה "המשימה: אמזונס" - פורמט הריאליטי המקורי והיקר של הזכיינית המתחרה קשת.

מצד שני, בהשוואה לנתוני העונות הקודמות של "המירוץ למיליון", נתוני העונה החמישית מצביעים על ירידה חדה.

"המירוץ למיליון 4", ששודרה בין נובמבר 2014 למארס 2015 (עונת החורף שבה מסורתית הצפייה גבוהה יותר), רשמה רייטינג ממוצע של 33.6%, ובתוכנית הגמר של אותה עונה נרשם רייטינג של 41.8%. העונה השלישית רשמה נתונים מעט נמוכים יותר, אך גם הם היו גבוהים מאלה של העונה הנוכחית: ממוצע עונתי של 29.4% ורייטינג של 39.1% למשדר הגמר.