כבשה את נתב"ג: מציעה טיסות למזרח במחירים שוברי שוק

הכירו את חברת התעופה שהחלה לפעול בישראל רק לפני כחצי שנה ומטלטלת את שוק הטיסות למזרח הרחוק, עם מחירים זולים משמעותית מאל-על וטורקיש איירליינס ששלטו עד כה בשוק

לאחרונה הודיעה חברת התעופה הסינית היינאן איירליינס כי היא מוסיפה טיסה בקו לישראל. החברה, שהחלה לטוס בקו מתל-אביב לבייג'ין בחודש אפריל השנה, מפעילה כיום 3 טיסות שבועיות לישראל, והחל מחודש נובמבר תעלה התדירות ל-4 טיסות שבועיות. הטיסה הנוספת תצא ביום שני (בנוסף לימים ראשון, שלישי וחמישי). 

לרגל הרחבת הקו יוצעו כרטיסי טיסה במחיר של 550 דולר למועדים מסוימים (בתאריכים 3.11, 7.11 ו-10.11). באופן רגיל המחירים מתחילים ב-600 דולר למחלקת תיירים, ובמחלקת עסקים - החל מ -2,400 דולר.

תמהיל הנוסעים בחברה עומד על 70% נוסעים הישראלים ו-30% נוסעים סיניים. משרד התיירות ויתר העוסקים בענף שמו להם למטרה להגדיל את מספר התיירים הסיניים המגיעים ארצה, מספר שעומד כיום על פחות מ-50,000 איש בשנה - והפוטנציאל הוא עצום. לשם היערכות לקליטת התיירים מסין נערכים בתי מלון עם חדרים מותאמים ותפריטים מותאמים, ובאתרי התיירות ייערכו עם מידע שיתורגם למנדרינית.

יונתן בנטל, סמנכ"ל חברת התעופה הסינית היינאן איירליינס, הגיע לאולפן גלובס TV לראיון מיוחד על הקשר ההולך ומתחזק עם התייר הסיני.

צפו בראיון המלא.