בשיא החגים: שיבושים בטיסות ליוון בעקבות שביתה במדינה

עובדי רשות שדות התעופה ביוון הודיעו על שביתה, שבעקבותיה הודיעו חברות התעופה על שינויים בטיסות ■ אל-על ואיגיאן ביטלו טיסות, ארקיע הקדימה את טיסותיה וזיכתה את הנוסעים בלילה על חשבונה

מטוס אל על / צילום: תמר מצפי
מטוס אל על / צילום: תמר מצפי

בעיצומה של תקופת החגים, שבמהלכה בוחרים רבים לנפוש באיי יוון, פתחו עובדי רשות שדות התעופה ביוון בשביתה בת 48 שעות בכל נמלי התעופה, שתיכנס לתוקפה החל מהיום בחצות ותימשך עד ליום שני באותה השעה.

בעקבות כך הודיעו כמה חברות תעופה בישראל על שינויים בטיסות שהיו אמורות לצאת למדינה בימים הקרובים. חברת אל-על וחברת התעופה היוונית "איגיאן" הודיעו על ביטול כמה טיסות, וחברות ארקיע, סן דור ואל-על הודיעו על הקדמת טיסותיהן להיום בערב.

חברת אל-על ביטלה את טיסותיה לרודוס ומרודוס, שהיו אמורות לצאת מחר, ואת טיסתה מחר לכרתים וממנה. חברת איגיאן ביטלה את כל טיסותיה ליוון וממנה שהיו אמורות לצאת מחר ומחרתיים, ואת הטיסה שהייתה אמורה לצאת מאתונה לישראל הערב.

נוסף על כך, החברות אל-על, סן דור וארקיע הודיעו על הקדמת כמה טיסות שהיו אמורות לצאת הערב ומחר לרודוס, לכרתים ולאתונה. מארקיע נמסר כי נוסעים שרכשו חבילת נופש הכוללת מלון יקבלו לינה בבית מלון בשבת על חשבון החברה וללא תוספת תשלום. הנוסעים יקבלו בשעות הקרובות הודעות אישיות עם פרטי הטיסות החדשים.