אפליקציה חדשה: כך תהפכו את הקורקינט שלכם לבלתי גניב

הקורקינטים הממונעים הפכו בשנים האחרונות לטרנד לוהט ברחובות ישראל ובעולם, ובאופן טבעי חלה גם עלייה במספר הגניבות שלהם ■ אפליקציה חדשה מבצעת נעילת הקורקינט דרך הטלפון הנייד

הקורקינטים, ובעיקר אלה הממונעים, הפכו בשנים האחרונות לטרנד ברחובות ישראל ובעולם. באופן טבעי חלה גם עלייה במספר הגניבות שלהם. חברת אינוקים הישראלית שמייבאת קורקינטים מצאה פתרון, לפחות לקורקינטים שהיא מוכרת, בדמות אפליקציה שמבצעת נעילה של הקורקינט דרך הטלפון הנייד.

האפליקציית מבטלת את יכולת ההנעה של הקורקינט בלחיצת כפתור. ברגע שהגנב ניגש עם הקורקינט לאחת מנקודות התיקון של החברה על מנת לשחרר את חסימת ההנעה, מתבצעת בדיקה של מספר שלדת הכלי במטרה להעלות את פרטי בעליו החוקיים.

אם האדם שהגיע לסניף הוא בעל זהות שונה, החברה יוצרת קשר מיידי עם הבעלים. לדברי החברה, לא ניתן לגשת עם הקורקינט לנקודת תיקונים אחרת, וזאת משום שכל חלקי הקורקינט שייכים ליצרן באופן בלעדי. 

את האפליקציה ניתן להוריד גם למכשירי אנדרואיד וגם לאייפון, אבל היא פועלת רק בקורקינטים המיובאים על ידי החברה, ולא בקורקינטים של חברות אחרות. חברת אינוקים מוכרת מידי שנה כ-5,000 קורקינטים חדשים בישראל, ובאירופה, רוסיה, קנדה, אוסטרליה, ארצות הברית, יפן וסינגפור היא מוכרת עוד כ-45,000 קורקינטים ממונעים, כשהעלות לקורקינט היא כ-6,600 שקלים.