סרטון מדהים: תראו מה עשו עם 14 משאיות ענק תוך כדי נסיעה

14 משאיות סמי-טריילר עם נגרר, שהופעלו ע"י 90 נהגים ונהגות, נסעו בדיוק המדהים במשך 24 שעות ברציפות ויצרו את אחד הסרטונים המרהיבים שראיתם בזמן האחרון ■ צפו בווידאו

חדשות הרכב, מיצג משאיות בצורת שעון/ צילום: מתוך הוידאו
חדשות הרכב, מיצג משאיות בצורת שעון/ צילום: מתוך הוידאו

יצרנית המשאיות השבדית סקניה, יודעת שעמידה בזמנים היא אחת מאבני היסוד של עסקי ההובלה לטווח ארוך. אז בכדי להמחיש באופן הטוב ביותר את השירותים אותם מציעה החברה, הם מסבירים כי החליטו לקחת על עצמם את האתגר הקשה ביותר שיש, יצירת זמן. או ליתר דיוק יצירה של שעון אנלוגי מדוייק, המורכב ממחוגים הנוצרים ממשאיות נוסעות, למשך 24 שעות מדוייקות.

והתוצאה - סרטון תדמית מדהים, שלצורך הפקתו גוייסו 14 משאיות סמי-טריילר עם נגרר, שהופעלו על ידי תשעים נהגים ונהגות. ואם נדמה לכם כי נהיגה במעגל שכזה כלל אינה מאתגרת, הביאו בסקניה את נהג המשאית הכי לא סטראוטיפי שיש, שיסביר לנו דבר אחד או שניים. וניחשתם נכון, זו נהגת, צעירה ויפה, שמספרת עד כמה היה קשה להישאר בקו אחד עם שאר המשאיות שנוסעות באותו מחוג, מה שהביא את הנהג למצב של תשישות מנטלית אחרי שעתיים בלבד. החלפות הנהגים, ככל הנראה התרחשו תוך כדי נסיעה, אבל זה כבר לא מסתדר טוב עם סרטוני תדמית שכאלו, ולכן תיעוד של ההחלפות לא בנמצא.