מיזם שצובר תאוצה בעולם: לפתוח בית קפה ב-22 אלף שקל

הסטארט-אפ Wheelys מכר כבר מאות זוגות "אופני בית קפה" ב-60 מדינות ברחבי העולם ■ כך עובד המיזם החדשני שמאפשר לכל אחד להקים בית קפה בעלות נמוכה במיוחד

בשנת 2014 חברת הסטארט-אפ Wheelys משטוקהולם השיקה את בית הקפה הראשון על אופניים. מאז היא מכרה כבר 550 זוגות ב-60 מדינות ברחבי העולם. במקביל אופני בית הקפה שלה הפכו לחשמליים, הוסיפו יכולות לחליטת קפה והפכו לידידותיים יותר לסביבה.

הרעיון שעומד מאחורי הסטארט-אפ יוצא הדופן הזה הוא לאפשר לאנשים חסרי אמצעים להקים עסק קטן מבלי להתחייב להוצאות-עתק אותן דורשים תאגידי הענק כמו סטארבאקס.

כעת, עם השקת ה-Wheelys 5, המכונה גם "אופני הקוד הפתוח", ניתן להתאים את האופניים לצרכים הספציפיים של היזם ולהציע מוצרים נוספים כגון גלידה, קפה טורקי, מיץ וקרפים. כמו כן, את מכונת הקפה ניתן להפעיל באמצעות גז פרופן או חשמל.

האופניים מגיעים עם מנוע 250 וואט וסוללת 36 וולט או מנוע 500 וואט עם סוללת 48 וולט. בנוסף תוכלו להצטייד בפאנל סולארי שיאפשר לכם להפעיל את מכונות הקפה גם ללא חיבור לגריד החשמל.

הדור החדש של אופני בית הקפה הושק לאחרונה באתר גיוס ההמונים אינדיגוגו ומשווק תמורת 5,849 דולר לדגם הבסיסי, כאשר תמורת דמי מנוי חודשיים של 199 דולר תקבלו גם ייעוץ מקצועי, מיתוג, פרסום ושירותים נוספים מנציגי החברה.