טרנסאוויה משיקה: טיסות ת"א-מינכן החל מ-69 אירו לכיוון

חברת הלואו קוסט ההולנדית טרנסאוויה משיקה קו טיסות חדש: ת"א-מינכן ■ בעונת החורף יופעלו 3 טיסות שבועיות בימים שני, רביעי ושישי; ובקיץ 2017 התדירות תוגבר ל-4 פעמים בשבוע

עוד קווים ומגוון יעדים משמעם חידוד התחרות לטובת הצרכנים: חברת הלואו קוסט ההולנדית מבית אייר פראנס KLM, טרנסאוויה, משיקה טיסות בקו תל-אביב-מינכן. בעונת החורף יופעלו 3 טיסות שבועיות בימים שני, רביעי ושישי; ובקיץ 2017 צפויה החברה להגביר את תדירות הטיסות ל-4 פעמים בשבוע.

תל-אביב היא היעד הרביעי החדש שטרנסאוויה מפעילה ממינכן בחורף הקרוב. יעדים נוספים בטיסה ישירה ממינכן עליהם הכריזה החברה כוללים את פורטאוונטורה, האיים הקנריים וטנריף. קווים נוספים שמפעילה טראנסאוויה מתל-אביב כוללים טיסות ישירות לפריז, יוון, אמסטרדם וכעת גם למינכן.

מחירי הכרטיסים בקו מינכן-תל-אביב יתחילו ב-70 אירו לכיוון, כאשר המחירים כוללים אפשרות לכבודת יד של עד 10 ק"ג ובחירת מושב במטוס (במהלך הצ'ק-אין). כרטיסים משודרגים מאפשרים להוסיף מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג ומאפשרים גם גמישות בתנאי הכרטיס. כרטיס שלישי, מסוג מקס, יאפשר גם הליך בידוק מהיר בשדה התעופה.

כידוע, בטיסות לואו קוסט הזמן הוא פקטור חשוב בקביעת מחירי הטיסות, כאשר ככל שמקדימים להזמין, הסיכוי למצוא מחיר זול גדל, כמובן תוך התאמה ללוח טיסות ולמחיר עם הזזה של מועד הטיסה בהתאם (לשם כך ההמלצה היא לבחון את המחירים במבט חודשי, כפי שמציעות מרבית חברות התעופה באתרי האינטרנט שלהן).

טיסה לסוף אוקטובר, למשל, מצאנו במחיר התחלתי של 83 אירו מתל-אביב ומ-233 אירו ממינכן לתל-אביב - ובמקרה היקר המחירים עמדו על 184 אירו מתל-אביב למינכן ועל 430 אירו ממינכן חזרה לתל-אביב. לעומת זאת, טיסה בסוף חודש נובמבר אפשר למצוא בתעריף של 70 אירו לכיוון.

משך הטיסה בקו למינכן עומד על 3:45 שעות. במהלך הטיסה הנוסעים יכולים לצפות בתכני בידור דרך אפליקציה של חברת התעופה ובאמצעות מכשירים סלולריים או טאבלטים אישיים.