נעילה מעורבת בבורסה; טבע טיפסה 3%, מניות הבנקים ירדו

ירידות קלות בבורסות אירופה; חוזים יציבים בוול סטריט ■ לאומי סוגר החקירה בארה"ב ■ אורתם סהר הגישה בקשה להקפאת הליכים - המניה צנחה ■ המסחר ננעל מוקדם לרגל חול המועד סוכות

הבורסה בתל אביב / צילום: איל יצהר
הבורסה בתל אביב / צילום: איל יצהר

המסחר בבורסה המקומית ננעל היום (ד') במגמה מעורבת, בעוד מדד המעו"ף הוסיף לערכו כ-0.1% ומדד ת"א 75 סגר באדום. זאת על רקע מגמה שלילית קלה בבורסות אירופה ויציבות בחוזים העתידיים על מדדי וול סטריט. נזכיר כי המסחר ננעל מוקדם, עד 14:30, בשל חול המועד סוכות.

 

בשווקים ממשיכים לנסות ולהעריך את עיתוי העלאת הריבית הבאה של הפדרל ריזרב, כאשר נכון לעת עתה מתגברים הסיכויים להעלאה כזו כבר בדצמבר השנה. 

בינתיים, הבוקר פורסמו מספר נתוני מאקרו בסין, אשר הצביעו על כך שכלכלת הענק ממשיכה לצמוח בהתאם לרוב התחזיות. התמ"ג ברבעון השלישי של השנה רשם עלייה של 6.7% בחישוב שנתי. עוד פורסמו נתוני ההשקעות, המכירות הקמעונאיות והתפוקה התעשייתית.

ביינארט: "אמנון נויבך חירב את הבורסה, הדיח אותי בתרגיל מפא"יניקי"

טבע  התאוששה אמש בוול סטריט וחוזרת עם פער ארביטראז' חיובי, לאחר מספר ימים של ירידות שערים.

אורתם סהר  הוסיפה לרכז עניין לאחר שנפלה אתמול בחדות על רקע הודעתה כי קבוצת המשקיעים בראשות איש העסקים ליאו נואי ביטלה את מזכר ההבנות לרכישתה. היום גישה החברה בקשה להקפאת הליכים.

בנק לאומי  דיווח היום כי הגיעה להסדר עם רשות ניירות ערך האמריקאית בקשר עם פעילות הבנק במתן שירותי ייעוץ השקעות ומסחר בניירות ערך לתושבי ארה"ב. הבנק הפריש אשתקד בדוחותיו הכספיים 5 מיליון דולר, והוא הגיע להסדר לפיו ישלם 1.6 מיליון דולר לסיום החקירה. בעקבות כך, ישחרר הבנק 3.4 מיליון דולר מתוך ההפרשה שבוצעה.

[לפורטל הפיננסי][לאתר המעו"ף][לאתר האג"ח]