ניב גלבוע עוזב את ערוץ 10 ומצטרף לחברת דיינרס

העיתונאי ניב גלבוע, מבקר האוכל ומגיש התוכנית "לילה כלכלי" בערוץ 10, ישדר את הביקורות בערוץ דיגיטלי מיוחד של כרטיס האשראי דיינרס

ניב גלבוע / צילום: יוסי כהן
ניב גלבוע / צילום: יוסי כהן

ניב גלבוע, איש חדשות 10, הודיע היום (ד') על פרישתו מהערוץ. אחרי 11 שנה בערוץ 10, גלבוע נפרד מצופי הטלוויזיה של הערוץ ומתקדם לפלטפורמות חדשות. במהלך משותף עם כרטיס האשראי דיינרס יפיק גלבוע, הידוע כמבקר נשכני וכמגיש "לילה כלכלי", יגיש את פינת הביקורת שלו בחסות כרטיס האשראי דיינרס השייך לחברת כאל.

גלבוע, ששימש כמגיש, עורך וכתב מגזין בכיר בחדשות 10 ב-11 השנים האחרונות וניהל במקביל בלוג, מסר בתגובה: "אני מאמין בפלטפורמות הדיגיטליות החדשות. שיתוף-הפעולה עם דיינרס יאפשר לי להביא לקהל הצופים הצצה בלתי אמצעית אל מקומות הבילוי, האוכל והחיים הטובים בארץ ובעולם. אני מתרגש לקראת האתגר החדש ומבטיח להמשיך לספק ביקורות אובייקטיביות, ללא משוא-פנים, עם חיוך. ערוץ 10 היה בשבילי בית חם ומפרגן, ואני בטוח שדרכינו עוד יצטלבו בעתיד. תודה ליוסי ורשבסקי ולגולן יוכפז, שאפשרו לי להתפרע ולתת לצופים טלוויזיה קצת אחרת".

שיתוף-הפעולה עם גלבוע מצטרף לפעילויות שיווקיות נוספות שעשו בחברת דיינרס בשנתיים האחרונות לחיזוק המותג בישראל עם הקמת מועדון Fly Card עם אל-על, המאפשר צבירת נקודות לכרטיסי טיסה ומהווה צעד ראשון בכניסת דיינרס לתחום הקולינרי בישראל.

דורון ספיר, מנכ"ל Cal ודיינרס, התייחס להצטרפות גלבוע לחברה ואמר: "שיתוף-הפעולה עם ניב גלבוע ימצב את מעמדו של דיינרס ככרטיס המזוהה עם קהל שמעריך אוכל איכותי, ובכך יעניק ערך מוסף ללקוח ויבדל את הכרטיס משאר הכרטיסים בשוק. זהו גם צעד ראשון ומשמעותי בהרחבת פעילותנו בתחום הקולינרי בישראל, בדומה לפעולות דומות של דיינרס קלאב אינטרנשיונל בעולם".