העיבוד הבריטי ל"מסודרים" ישודר גם ב-AMC האמריקאית

רשת הכבלים שאחראית לסדרות כמו "מד מן" ו"שובר שורות" תצטרף כשותפה להפקת הסדרה, שמבוססת על הפורמט ששודר ע"י קשת לפני כמעט עשור ■ הסדרה אמורה לעלות בבריטניה ובארה"ב במהלך 2017

רשת הטלוויזיה האמריקאית AMC הודיעה היום (ד') כי תצטרף כשותפה להפקת העיבוד הבריטי לסדרת הדרמה "מסודרים" של זכיינית ערוץ 2 קשת.

בתחילת השנה נודע כי ערוץ 4 הבריטי רכש את הזכויות לסדרה, שיוצריה הם מולי שגב ואסף הראל, וכי בכוונתו להפיק עונה בת 8 פרקים שתבוסס על הפורמט.

כעת, כאמור, תצטרף להפקה גם הרשת האמריקאית, כך שהסדרה - שהפקתה תחל בקרוב - תשודר עם עלייתה ב-2017 גם בבריטניה וגם בארה"ב.

ג'ון בראון (Jon Brown) הבריטי יהיה כותב הראשי של הסדרה והמפיק בפועל. איאן פיטסגיבון (Ian Fitzgibbon), יביים את שלושת הפרקים הראשונים. 

"מסודרים", שמספרת את סיפורם של 4 חברים ש"עשו אקזיט" ומכרו את החברה שהקימו במאות מיליוני דולרים, שודרה בישראל בשנים 2007-2009 וזכתה להצלחה. הסדרה - בכיכובם של אסי כהן, אסף הראל, מאור כהן וערן זרחוביץ' - שודרה במשך שתי עונות בנות 11 פרקים כל אחת, וזכתה בפרסי האקדמיה לטלוויזיה, בקטגוריות הסדרה הקומית הטובה ביותר, בימוי, תסריט ושחקן ראשי (אסי כהן). בעונתה הראשונה היא רשמה רייטינג של 26.5% (בתי אב במגזר היהודי), ובעונתה השנייה עמד הרייטינג על 23.3%. 

AMC היא רשת הכבלים בארה"ב שאחראית לסדרות שרשמו הצלחה גדולה בשנים האחרונות, כמו "מד מן", "שובר שורות" ו"המתים המהלכים" - סדרת ערוצי הכבלים הנצפית ביותר בארה"ב בשנים האחרונות, ששבה לאחרונה לעונתה השביעית.