אין חדש: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה, סופר-פארם - הזכורה

הפרסומת עם שני כהן ופיתגורס, שתוחלף בקרוב, אהודה בעיקר על בני 35 ומעלה בעלי השכלה על-תיכונית

תקופת החגים הביאה איתה מחזור אינסופי של פרסומות, וכמו על המסך - גם בדירוג הזכורות והאהובות אין הרבה חדש. גם השבוע כמו ביותר מ-20 השבועות שלפניו מובילה הפרסומת של 9 מיליון, בכיכובה של שני כהן ובאמצעות משרד הפרסום גליקמן -שמיר-סמסונוב, את דירוג הפרסומות האהובות. מדובר כנראה בגל האחרון של הפרסומת הנוכחית, פרסומת פיתגורס, שכן כבר בימים הקרובים צפויים לעלות לאוויר סרטונים חדשים.

שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 28.9%, והיא אהודה במיוחד על גילאי 35 ומעלה, בעלי השכלה על-תיכונית.

הפרסומת לסופר-פארם אופטיק, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. בפרסומת מוצג מגוון של מבצעים על משקפיים. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 6.9%.

הקמפיין של קבוצת פוקס, באמצעות גיתם BBDO, הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה כספית. בפרסומת הפרזנטורית שלומית מלכה מצטלמת לסדרת הבייסיק של המותג ומצלמת בעצמה. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי סך ההשקעה בקמפיין השבוע עומדת על כ-2.1 מיליון דולר במחירי מחירון. סכום זה גבוה יותר מהקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר, של בנק לאומי, עם סך השקעה של 1.6 מיליון דולר במחירי מחירון.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 536 לעומת 670. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך אף הוא ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-31.7 מיליון דולר לעומת כ-49.8 מיליון דולר.

אהובות
 אהובות

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות