חוף פרטי ושלל אטרקציות: מלון באילת שכדאי מאוד להכיר

החגים הסתיימו, ומחירי החופשות צונחים, ולנו יש עבורכם המלצה חמה למלון שכדאי לקחת בחשבון לקראת החופשה המשפחתית הבאה: הצצה למלון ישרוטל ים-סוף המחודש

החורף בפתח ולמי שנפשו חפצה בעוד כמה קרני שמש אחרונות, אילת היא כנראה האופציה היחידה בשטח. חודש אוקטובר כך מדווחים בעלי המלונות הציג מספרים יפים מאוד בכל הקשור לתפוסת החדרים, כ-85% בקירוב, אולם המחירים היו בהתאם לביקוש. מי שכן הצליח להתאפק לא רק שיזכה בשמש חורפית מלטפת אלא גם בהנחות של 20% ויותר.

אז לאלו מכם שמתכננים חופשה משפחתית באילת בחודשי החורף אנחנו יכולים להציע את מלון ישרוטל ים-סוף שמדורג 4 כוכבים פלוס וממוקם בחוף אלמוג, על שפת הים, בצמוד לשמורת האלמוגים והמצפה התת ימי. המלון מסיים בימים אלו מתיחת פנים משמעותית מאוד בכל הקשור לאירוח עם ילדים, שהתפרשה על פני שלוש שנים.

בשנת 2013 עבר המלון שיפוץ כללי וכיום הוא מחולק לשלושה אגפים; המבנה המרכזי, אגף הסוויטות ואגף "גנים", כשהוא מציע 247 חדרים בעלי מרפסות, מרביתם פונים לים או אל מתחם הבריכות הגדול והמרשים, שהוא גם לב המלון. גם השטחים הציבוריים שופצו לאחרונה בסכום של כ-10 מיליון שקל.

למלון מגוון של פעילויות לכל המשפחה. חדר הפלייזון הורחב בשנה האחרונה ומציע לילדים המתבגרים ולהוריהם בחינם למעלה מ-20 קונסולות משחק כגון פלייסטיישן 3 ו-4 , אקס בוקס ONE ואקס בוקס קינקט לילדים היותר קטנים. בנוסף לכך ממש בימים הסתיימה הבנייה של מועדון ילדים חדש המשתרע על כ-153 מ"ר, המחולק למספר מתחמים שונים ומציע שלל משחקים, החל מקרוסלה מסתובבת, גלישה ברכבת במדרון, מתחם אינטראקטיבי ובו עמדות משחק במחשבי TUCH עמדת רכיבה על אופניים מול מסך אלקטרוני, מתחם סלון יופי לילדות , הקרנה וצפיה בסרטים ועוד ועוד.

אחת האטרקציות הבולטות במלון היא מועדון הצלילה "מנטה" כשבמעבר חד של דלת תמצאו את עצמכם עוברים מהלובי אל דלפק הקבלה של המועדון ומשם הדרך אל מתחת למים כבר קצרה מאוד. כחלק מחבילת האירוח זכאית כל משפחה לציוד שנירקול לשעתיים הכולל מסיכה, סנפירים, שנורקל וחליפת צלילה. כמו-כן מקבלים אורחי המלון הנחה של 10% על כל פעילויות הצלילה הכוללות צלילת היכרות, צלילה מודרכת, צלילת רענון ומגוון קורסי צלילה. למי שמתכננים לערוך צלילת היכרות חשוב לדעת שאין צורך בידע או ניסיון מוקדם וכמעט שאין מגבלה בריאותית שעלולה למנוע את הפעילות.

למלון יש רצועת חוף פרטית משלו, מועדון בריאות וחדר כושר, כשבריכות המלון, למי שבכל זאת קצת חושש, מחוממות בחודשי החורף. דודו צוקר מנהל המלון מספר שיש התעוררות גדולה מאוד של תיירות רוסית ונרשמת כמות הזמנות כפולה מזו של השנה שעברה.